30.11.2014

Even angels will fall-asu eikä yhtään jouluhehkutusta!

No hups, kuis tässä näin kävi! Piti kirjoitella jo torstaina, mutta sitten tuli muuta hoppua ja sitä kestikin aina tähän iltaan asti! Itseasiassa nytkin ois varmaan parempi vääntää ranskan läksyjä ja yksi piirustuskin tekis mieli piirtää loppuun, mutta nyt mä kuitenkin kirjoitan ennen kuin kynnys nousee liian suureksi!


Jos vaikka vähän avaisin niitä viime päivien tapahtumia, niin perjantaina me lähdettiin Venlan kanssa Haukivuorelle! Siellä asuu Nea ja Nean synttäreitä me mentiin juhlimaan, ja olipas virkistävää törmätä paikkaan, joka on tätä meidänkin kylää kämäisempi! :D  Onneks en ehtinyt vielä hankkia joulukalenteria, sillä onnistuin nappaamaan Haukivuoren joulumessujen piirustuskisa(-arvonnan) pääpalkinnon, Haribo-kalenterin. :D Toivottavasti kellekään pikkuselle ei tullut paha mieli kun tällainen yli-ikänen (kerrankin) vei sen niiden nenän edestä! Lauantaina me palattiin reissusta, minkä jälkeen mä poljin ihan tohon läheiseen leirikeskukseen moikkaamaan riparilaisia, jotka viettivät siellä aloitusviikonloppua. Tervetulotoivotuksena oli tietenkin mojova suihkaus Axea, kiitti vaan Minttu en kai mä nyt niin pahalta haise.. Heti päästyäni sieltä kotiin lähdin mummolaan yöksi ilman että ehdin vaihtaa paitaakaan, joten kuljin sitten lopun iltaa mukavan miehisesti hajustettuna. :D Mummolaan oli mentävä siksi että mut suorastaan ajettiin pois kotoa heti kun pääsin ovesta sisään, en nimittäin ollut jostain syystä tervetullut Oonan pikkujouluihin, nyyh. :( Mummola oli lopulta paras vaihtoehto yösijaksi koska väsytti ihan älyttömästi, ja oikeastaan väsyttää vieläkin niinko tosta ylemmästä kuvasta ehkä huomaakin..
Sonnustauduin tänään vielä kerran tuohon lemupaitaan, koska musta se näyttää aika kivalta noiden mun uusien ruusupöksyjen kanssa, ja halusin päästä esittelemään ne! Sain ettiä ikuisuuden sellaisia lökäreitä, jotka sopisivat liikkatunnille mutta joilla kehtais esiintyä julkisesti. Ja vihdoin ne löytyivät sieltä mistä en niitä osannut ettiäkään, eli Carlsonilta!  Hintaakin oli vain 15 euroa, kymppi vähemmän kuin niissä mitä kattelin Ginasta ja BikBokista.. Ainoa surku on mun onnettoman lyhyet jalat, joiden ansiosta lahkeet jää tolleen ikävästi löllymään vaikka kuinka yrittäis tunkea sukkiin, mutta sama ongelma mulla on kaikkien housujen kanssa. Niin ja sekin on ehkä vähän miinusta, että jo kaks ihmistä on luullut näitä yökkähousuiks.. Tosin kumpikin on ollut miehiä joista toinen vieläpä mun pappa, joten en anna sen lannistaa mun itsetuntoa. :D
Lemupaita on muuten kirpparilta ja nuo täysin romahduspisteessä olevat popot Seppälästä, voi kun mä toivon että ne olisvat olleet vähän laadukkaammat kun ne on niin söpöt! Mut kyllähän mä tiesin jo ostaessani että Seppälän kengiltä on turha haaveilla pitkää käyttöikää tai muuta sellaista. :D
Huomenna mun uunituore Haribo-kalenteri pääsee käyttöön, jeejee! Mut ei, mä en aio höpöttää nyt enää joulustakin, koska kielsin jo sen iteltäni kirjoittaessani ton otsikon pari lausetta sitten. :D Ens postauksessa sit taas siitä aiheesta! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!