9.11.2014

Riparijutskii ja isänpäiväkortteja

Hyvää isänpäivää kaikki dädit!
Mekin käväistiin haudalla heti mun päästyä kirkosta. Tehtiin toissaviikolla kavereiden kanssa vähän isänpäiväkortteja, tosin mun pappa löytää omansa vasta parin viikon päästä palattuaan Epsanjasta. Te saatte ihailla niitä jo nyt, ja koittakaa vaikka arvata, mikä on mun! ;)

Riparin tutustumisviikonloppu on takana ja vähän väsyttää, vaikka unikekona nukahdinki jo kahdentoista aikaan.. Melkein kaikki muut taas valvoi ainakin kolmeen, eikä niitä edes väsyttänyt, ja höh mäkin haluun tollasen supervoiman.
Viikonloppu meni kuitenkin tosi jees, ja vaikka oltiin tosiaan Elinan kaa ainoat A-tytöt, niin ihan hyvin me viihdyttiin rinnakkaisluokkalaistenkin kanssa! Sitten taas se opiskeluosuus oli jotain niin tylsää.. kun viikon oot kuluttanut kyniä ja vihkoja koulussa, niin ei kyllä tee mieli päntätä viikonloppunakin.
Nyt pitäs sitten alkaa kerää merkintöjä että selviäis leirille asti! Mun ripari on 21.2-28.2 ja konffis heti perään 1.3., ja äiti onkin jo meilaillu pitopalveluille rippijuhlia ajatellen. On muuten aika jännää, että vaikka meidän leirikeskus on 3 kilometrin päässä mun kotoa, niin Helmin seurakunta Kirkkonummella järjestää myös leirin täällä!
Tänään on kai pakko lukea ranskaa ja vetää päälle jotain sellaista, mistä saisi napsittua kuvia. Mun asukuvavarasto nimittäin huutaa tyhjyyttään, ja ne on tosi käteviä silloin, kun höpöteltävää riittää muttei mitään järkevää kuvitusta löydy. Näitäkin kuvia on vielä pakko pahoitella, koska nappasin nää vaan nopeaan kylppärissä kännykkäkameralla.. Sentään Heidin kännykällä, mulla kun ei oo edes tarkennusta! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!