2.11.2014

(¬_¬)┌∩┐




*Harmittaa kaverin surulliset uutiset 

*Jännittää torstain fysiikan koe ಠ_ಠ 

*Kummastuttaa tää päivä, koska heräsin
vasta puol yhden maissa ja nyt kah-
dentoista aikaan ei väsytä yhtään (•ิ_•ิ)?

*Ärsyttää kuvat rillipostaukseen, joita en
oo vieläkään saanut otettua.. (≧0≦)

*Iloistuttaa eilinen kirppisreissu Hennan kanssa ja
 mun ihana täti, joka auttaa aina kun mä eksyn! 
。◕‿◕。 (づ ̄ ³ ̄)づ (∩_∩) ♥

*Odotan ensi viikon ripariporukan
tutustumisviikonloppua ⊙ω⊙

* En odota nukkumaanmenoa mun kylmään huoneeseeni ٩(×̯×)۶


Tänään en oo saanut aikaiseks oikein mitään, mitä nyt iskän hautaa käytiin moikkaamassa, kirjoitin tämän ja yhden toisen postauksen , ja latasin jopa videonkäsittelyohjelman, kun meni lopullisesti usko Movie Makeriin. :'D Metsikön Tähtösiähän mä vieläkin muokkailen, toisessa päivässä mennään jeejee, mutta yks päivä avatessani MM:n se ilmoitti että koko se toinen päivä onkin vioittunut, minkäs teet kun aloitat alusta.. Latasin Free Trialin tosta Mmiisaksenkin käyttämästä Adobe Premiere Elementsitä, mutta koska en viittinyt kahdeksaakymppiä maksaa niin se länttää vissiin joka videoon ton CREATED WITH..-tekstin, höh. Tietääkö kukaan mitään hyviä/välttäviä, ilmaisia editoreita, vai onks sellasia olemassakaan? :D

Enpä muuten juhlinu Halloweenia ollenkaan, en bilein enkä ees leffoin! Muutenkaan mä en oo kai ihan perillä, kun mä luulin että se olis niinko tänä yönä, mutta vissiin se sit onki jo perjantai-iltana kun amerikkalaisetkin vietti sitä jo eilen.. :'D Onneks on some niin en lähtenyt tänä iltana minnekään haahuilemaan!
Somesta puheen ollen, mul on jo vähän ikävä mun Lumiaa! Kyllä toi 700kin nyt paremman puutteessa menee, mut Snapchat ja Instagram on kummiski puolet mun elämästä. :( (Toinen puoli tieteki WhatsApp ja Blogger.. :p) Kai mun nyt vaan pitäs kerätä ne rahat kasaan ja hankkia uus näyttö, vaikka säästökohteita olis aika monta muutakin.
Ja hei nappasinhan mä tänään nää kuvatkin postauksen koristeeks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!