11.11.2014

vikat kuvat musta IKINÄ IKINÄ IKINÄ



Kymmenen tunnin yöunet arkiyönä, aika jees! Mua tosin siltikin väsytti tänään, tainnut tota univelkaa kertyä taas ihan kunnolla. Jotenka aattelin yrittää tänäkin iltana painua aikaisin pehkuihin, mutta tulin ekaks moikkaamaan tänne! :)
Kävin äsken pitkästä aikaa Pojun kanssa lenkillä kun äiti huitelee jossain. Pupsi täytti sunnuntaina 8 kk, mutta vieläkin vähän jänskättää autot ja pimeä ja puut jaja.. Niinpä me kyllä selviydyttiin hyvin vajaan 500 metrin matka isoa tietä, mutta heti kun käännyttiin puiden varjostamalle sivutielle niin livahti pupu pöksyyn ja pikkuselle tuli kamala kiire kotiin.. lopputulos oli sitten se että mä makaan kyljellään kuralammikossa, minkä jälkeen mäkin kipitin ihan mielelläni kotiin!
Koulussa tuppaa taas olemaan kokeita vähän joka päivä, mutta nyt ne on mennytkin tosi hyvin! Järkytyksekseni nappasin fysiikan kokeesta kympin, mitä en olis kyllä uskonut kun ekan kerran tapasin meidän fysiikan open tänä syksynä. :'D Niin joo, järkytys oli myös mun koulukuvat jotka kolahtivat eilen postilaatikkoon.. Ei sillä, että tää Länsi-Savon kuva olis ollut yhtään parempi, jossa tuli kans poseerattua! Mun pitäs varmaan kieltäytyä tästä lähin kaikista kuvista..
Nää postauksen kuvat onkin siis vissiin viimeiset kuvat joissa tuun enää koskaan esiintymään, ja nää kertoo myös että mä pidin kerrankin lupaukseni blogissa, ja menin tosiaan ottamaan niitä asukuvia! Näissä mulla on päällä kirpparipaita, Zaran shortsit ja uudet Caterpillarin talvikengät, jotka mun äiti hankki kahdellakympillä asiakkaan tyttäreltä! Eikös näistä sais kaupassa maksaa ainakin satasen? :o
 Nyt onkin jo hoppu, jos aion olla taas kasilta pehkuissa! Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!