6.11.2014

inspiration x5

Vaikkei siltä varmaan vaikutakaan, niin mun tavoite olis julkaista jotain joka toinen päivä. Nyt mun mummo ja pappa on kuitenkin Espanjassa vetelehtimässä, mikä vähän vaikeuttaa mun aikatauluja, mutta yritän silti kirjoitella ees pari kertaa viikossa!
Mutta siltä varalta, ettei musta kuulu vähään aikaan, esittelen mä nyt mun omat suosikkiblogit! Kurkkikaa niitä, jos Värityskirja vaipuu välillä kevyeen horrokseen..
Tän blogin bongasin kesällä, ja samalla kiinnostuin kirjoittajan, Salla-Marjan, bändistä nimeltään Sallan ja Miron matka maailman ympäri. Tässä blogissa mua kiinnostaa ainakin Sallan ihana tyyli ja elämäntapa kasvisruokavalioineen!
 



Tässä on varmaankin ainoa blogi, joita oon seurannut jo ainakin vuoden, ja onhan siitä täälläkin tullu mainittua! Mut ei ihmekään, kun kyseessä on nän ihanasti massasta poikkeava ja värejä pursuileva blogi, ja lisäks mä tykkään kamalasti ian tavasta kirjoittaa. Vaikka ikäeroa on yli kymmenen vuotta, niin mä pystyn silti useinkin samaistumaan. :D
Rokkirekin Laura kirjoittaa sekä asuista, kirjoista että onnellisuuden ja zenin etsimisestä, ja varsinkin viimeinen aihe kiinnostaa mua tässä blogissa kovasti. :)
wilmaainoelena.blogspot.com
Ai niin, oonhan mä tätäkin blogia seurannut meidän tutustumisesta asti! Vaikkei mun ja Wilman tyylit aina kohtaa, niin Wilma on kuitenkin tosi hyvä kuvaaja ja kirjoittaja! :D

Suloisia unelmia mä oon itse asiassa ollut luomassakin, ja usein täältä löytyy myös mun ottamia asukuvia, mutta oikea kirjoittaja on kuitenkin mun ihana kaveri Henna. ♥ Nyt just blogista löytyy ihania kuvia Kreetalta!
Haha, tän blogin kirjoittajasta mulla ei oikeastaan ookkaan mitään tietoa, mutta tässä tapauksessa se ei oo edes pääasia, vaan upee teksti ja ajatukset ja tunteet, joista se kertoo.


Niin sellasta! Löytykö yhtään teidän suosikkia mun listalta / oisko sulla jotain blogia, jota suositella mulle? :) Nyt on kipitettävä pakkaamaan, huomenna riparin tutustumisviikonloppuun..hui.


6 kommenttia:

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!