14.11.2014

Koulumeikki & kurkkaus mun meikkipussiin


Ihan niin kuin olis jo sunnuntain vastainen yö ja lauantai takana,  mä nimittäin olin tänään vapaalla! Tai no en ihan,  mutta mun taksvärkkihommiin kuului vaan vessojen pesu,  oman huoneen siivous ja imurointi.  Eli ihan helppo nakki jopa mulle,  joten loppupäivän sain vaan matkoilla sohvalla! Ja leipoa pipareita!  Ja pelätä, että ala-asteen pojat stalkkaa mua ikkunasta. 
Sitten asiaan,  joka siis menee nii,  että kirja-arvostelujen lisäks mun blogissa on ollut vähän vajausta meikkipostauksista. Hyvä syy voi olla se, että jos nyt ihan to be honest-linjalla mennään, niin mä en oo tosiaankaan syntynyt meikkisuti kädessä, niinkuin nuo seuraavat, tahraiset ja läikkäiset kuvatkin kertovat. :D Vajausta pienentääkseni aattelin kumminkin esitellä nyt mun koulumeikin tekovaiheineen, joten toivottavasti tykkäätte, vaikkei  multa minkäänlaista asiantuntemusta löydykkään!
Ennen meikkausta mä virkistäydyn pesemällä naaman vedellä ja Dermosilin Fresh! -puhdistusgeelillä, ja sen jälkeen kosteutan vielä saman sarjan kosteusvoiteella. Ennen mulla oli Neutrogenia, mutta päätin kokeilla tätäkin merkkiä, ja se tais olla aika hyvä valinta. Mulla löytyy tätä sarjaa myös pari kasvonaamioputelia, mutta niistä lisää joskus toiste!




Jepjep, kyllä toi vaan on se sama BB-tuubi kuin se siinä helmikuun postauksessa esiintynyt! Nykyään se tosin onkin enää satunnaiskäytössä silloin, kun toi viereinen CC on piiloutunut jonnekin. Ikuisena punaposkena voin tosiaanki suositella CC-voidetta! Sillä saan edes jonkin verran neutralisoitua helottavan punaista naamaani, mikä on eniromainen syy maksaa kakskymppiä tästä tuubista. Kokeilin muuten myös Loréalin versiota, ja vaikka olin odottanut siltä jopa vielä enemmän, niin sepä taikoikin inhan simpsoninaaman! Joka tapauksessa, meikkivoide on seuraava vaihe kosteusvoiteen kuivuttua, ja ihan sormipelillä mennään, vaikka jokin suti onkin ostoslistalla.. 

Oriflamen THE ONEa ja Maybellinen BIG EYESia käytän normaalisti, ja toi toinen Oriflame on vararipsarina jos noi muut huitelee jossain. (Joo, mä tosiaan tarviin noita varameikkejä aika useinkin! Esimerkiks joskus mulla on liikkapäivän jälkeen viikon meikit koululla, kun en vaan muista tuoda niitä pois. :D) BIG EYESin yläripsiharja on oikeasti ihan kuraa, ei kun pikemminkin savea (kuivui varmaan kuukaudessa kelvottomaksi), mutta alaripsiharja on oikein bueno vieläkin! Sillä saa kätevästi väriä alaripsiin, ja ylös harjaan THE ONEa. Sitten taiteilen vielä vähän kulmakynän kanssa, joka jäikin muuten kuvaamaatta, ja mun meikki yksinkersimmillaan on valmis! :D Mut sitten on vielä jotain boonuksia!


Niinä aamuina, kun peilistä tuijottaa ihan oikee zombie silmäpusseineen, koitan pelastaa tilannetta edes vähän Lumenen valokynällä - sekin mulla näyttäs olleen jo helmikuusta asti.. :'D  Tätä kummiskiin  luomelle ja silmän alusille, ja näky on jo huomattavasti siedettävämpi!
Sitten taas niinä aamuina, kun mulla on kerrankin aikaa, saatan käyttää sen rajaamalla yläluomet ihan ohuesti tommoisella kitukasvuisella eye linerilla, joka  kuuluu Oriflamen Very  Me Click It!-sarjaan. Tota sarjaa jos on monta putelia, niin ne saa yhdistettyä semmoisella jänskällä lisäosalla!


Bonus-sarjaan, eli niihin tuotteisiin joita en aina käytä, kuuluu myös Dermosilin puuteri ja peitepuikko. Puuteria käytän muuten ihan hirmu harvoin! Peitepuikko on vähän useammin käytössä, ja tykkään tästä enemmän kuin siitä Lumenesta, jota aiemmin käytin. 

Huhhuh kun tuli taas höpötettyä! Nyt mä tuumin kuitenkin lähteväni yöpuulle, mutta huomenna ajattelin hioa uuden ulkoasun loppuun ja kirjoitella sunnuntaiksi postauksen jostain jännästä mitä tänään sain! Oli mulla vähän suurempiakin suunnitelmia mutta ne lyttääntyi, vaan ei se mitään, sohvaviikonloppukin kuulostaa ihan hyvältä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!