18.11.2014

mä tahdon luntaa

Voi kiitos sille ihmiselle, joka kehitti leggarit, ja myös sille, joka keksi legginsit+shortsit-combon! Tässä on taas ollut pari aamua, jolloin herääminen on tuntunut niin kauhian vastenmieliseltä, ja ajatus örkkipöksyjen vaihtamisesta tiukkoihin farkkuihin ei ole houkutellut sen enempää. Niin että onneksi mulla on näitä leggareitakin, niin eipähän muodostu ongelmaa vaikka pitäisi alkaa joogailemaán kesken päivän! :D

 
No mutta ei päivän asusta sen enempää kun ei siitä muuta näy kuvissakaan, joten siirrytään mun lempiaiheeseen eli säähän! Siitähän mä yleensäkin täällä juttelen. :'D Talvitakkiin täällä saa jo pukeutua jos aikoo ulos, varsinkin jos aikoo ryntäillä laiturilla kameran ja posepaikan väliä kun ei saanut ketään kuvaamaan. Olisinhan mä voinut pyytää niitä raksamiehiä, jotka paiskivat hommia naapurin pihassa ja taisvat vähän kummastella mun tekemisiä.. 
En ookkaan varmaan aiemmin esitellyt mun talvitakkia, vaikka oottehan te sen varmaan nähnyt monien muiden tyttöjen päällä! Ei nimittäin oo mikään hipsta malli, vaan  ihan niitä Vero Modan takkeja joita viime talvena hankki ainakin kahdeksan kymmenestä tytöstä. Tää on oikeasti sininen (olipa taas loistava filter valinta) ja karvavuorikin löytyy, mutta se toimii nykyään Pojun leluna. :D Tänä vuonna nää takit ei taidakaan olla enää niin suosittuja, ja mäkin oon jo vähän kyllästynyt, mutta uuden takin metsästäminen ei mennyt ihan nappiin: yks kiva vaan löytyi Zaran lastenosastolta, josta oli netissä löytynyt vaikka mitä kivaa, ja sekin osoittautui poikien takiksi niin ei se sitten ihan istunutkaan. :-D Ja toisaalta, viime vuonnakin takin löytäminen oli työn ja tuskan takana, joten ehkä se nyt on useamman käyttövuoden arvoinen!

 Selvisinpä tänään muuten kuntotestistäkin, en kovin hyvin mutta kuitenkin! Pientä notkahdusta oli havaittavissa kun piirteli diagrammeja seiska- ja kasiluokan tuloksista. :D Vaikken koskaan oo oikein liikkaa hallinnutkaan, niin kasina se on tokarissa tollottanut, ja jos se siinä pysyy niin mä oon tyytyväinen! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!