16.11.2014

Tosi jännää

Nyt tulee se überjännä juttu josta mainitsin perjantaina, se minkä takia te ootte varmaan valvonut öitä ja päivittänyt koko tän sunnuntain mun sivua jotta näkisitte heti mikä se on! Ehheh. Ketään muuta tää ei varmaan kiinnosta, mutta mä oon vaan niin iloinen mun uudesta kamerasta!
Tiesin kyllä saavani kameran joululahjaksi, ja olin ollut mukana valitsemassakin, mutta meillä oli äitin kanssa vähän erimielisyyksiä siitä, voiko joululahjaa antaa etuajassa. :D Perjantai-iltana mamma kuitenkin vetäisi kameran varastosta ja mä pääsin tutustumaan siihen ekaa kertaa!
Vaikka kyllähän mä tästä kamerasta tiesin, sillä Hennalla on miltei sama malli, ja munkin blogissa on välillä esiintynyt sillä otettuja kuvia. Mun malli on Canon Powershot SX510, Hennalla on kymppi vähemmän. :D
Nyt kun oon pari päivää tällä räpsinyt kuvia vähän joka aiheesta, niin kovasti oon kyllä tykännyt! Mitä nyt zoomi ei ole niin hyvä kuin odotin, ja kaipaan sporttimoodia kuvaillessani tota  meidän vähän vain vilkasta poitsua.. Ainakaan en oo löytänyt sellaista? :D Megapixeleitä tässä on 12, mutta se on ihan riittävästi mulle.
Tosta LIVE-ohjelmasta taas tykkään ihan älyttömästi, sillä sillä saa säädettyä lämpöä, kirkkautta ja elävyyttä. Ja ihan oma lukunsa on se ominaisuus, joka erottaa 510:n 500:sta, nimittäin WiFi! Nyt kun sain käyttööni Android-tabletin, niin on ihan hitsin kätevää siirtää kuvat suoraan siihen ja siitä vaikka Instagramiin! Loistava juttu varsinkin sitten Japanissa. :) 
Joten kun summataan vain parinsadan hinta ja se fakta, että kyseessä on kompaktikamera eikä järkkäri, niin hintalaatusuhde on oikein jees! Ja luultavasti tää on oikein sopiva väline mulle tässä tilanteessa, vaikka olisinkin haaveillut Canon eos M-minijärkkäristä tai siitä Olympuksen udesta Pen 7:sta, joka nyt vaan on ihan täydellinen pakkaus. ♥ Ajattelin aluksi luopua kokonaan siitä vanhasta järkkäristä (hassua, että ainakin 3 ihmistä ovat ilmoittaneet tahtovansa ostaa 8 vuotta vanhan kameran! :D), mutta taidan kuitenkin säästää senkin ainakin varakamerana. :) Näissä alemmissa kollaaseissa olis teille pari tuoretta otosta, ei kovin kummoisia mutta esittelevät ehkä vähän tän uuden kameran ominaisuuksia! Lisää tulee varmasti seuraavissa postauksissa, sillä nääkin kaksi päivää ovat sisältäneet jo ainakin 250 kuvaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!