1.12.2014

Potun elämänviisausjoulukalenteri :D luukku 1

Päätin jo vähän aikaa sitten että tänä vuonna väsään blogijoulukalenterin, joten tässä ollaan! Ongelmaksi muodostui ainoostaan se, ettei mulla ollut mitään ideaa siitä, millaisen kalenterin haluan tehdä! Pyörittelin kaikenlaisia ideoita ja koitin  käydä varkaissa muiden blogeissa, yritin ettii jotain sellaista, mitä mun olisi helppo ja nopee toteuttaa joka päivä mutta joka olis kuitenkin mielenkiintoista luettavaa. Loppujen lopuks keksin että postaan joka päivä jonkun quoten! Siitä lähtien kun törmäsin Pinterestiin oon ollut koukussa noihin kaikenlaisiin sitaatteihin, ja sen huomaa kyllä mun boardistakin, kröhkröh 3000 pin-lisäystä.. ;D Nyt mä pääsen jakamaan niitä teidän kanssa sen sijaan että hukutan ne kaikkien muiden samanlaisten joukkoon, jee eiks oo kivaa!

Tästä tekstistä mä tykkäsin sen takia, että mulla olis oikeasti jotain opittavaa tästä - mulle kun on aina ihan liian tärkeetä että kukaan ei vaan tykkää huonoa mistään mitä mä teen ja että kaikki tykkää musta, minkä takia oonkin usein vähän hissukka. :D Ja mä ihailen sellasia tyyppejä, jotka tekee ja puhuu mitä haluaa eikä välitä muiden mielipiteistä, mutta ehkä mustakin tulee sellanen sitten isona! ^^

Mut hei, nyt mä kaipaisin mielipidettä mun joulukalenterista, onks tää ihan pöllö? Toivon kyllä että te tykkäätte, ettei mun aika mee ihan hukkaan tätä väsäillessä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!