7.11.2014

100: rillirousku-Lotta

Tässä tulee värityskirjan 100. postaus, hurjaa!
  Juhlallisena aiheena olis ne mun rillit, jotka sain siis jo syyslomalla, mutta joo te tiijätte mun aikaansaamattomuuden..  En mä mitenkään lähellä sokeeta oo tai muuta sellaista, mutta esimerkiksi tunneilla mun simmut rasittuu aika paljon, joten hankittiin mulle kahdet poksut Nisseniltä. Näin jälkikäteen oon kyllä miettinyt, että oliko järkee ottaa kaksia kun ei kuitenkaan koko ajan tarviit edes käyttää, mutta te tiijätte myös mun muistin, joten melko usein jompikumpi pari on kateissa.. :D

 
    Harmaat lasit on mulla koulukäytössä. Kehykset on Gina Tricolta, ja mallin hinta oli 139 €. Kissamaiset ja hipsterit, niin mun kaveri sanoi. :D
  Nää toiset taas on Miki Ninnin 99 €:n arvoiset rillit, ja nääkin on tosi kivat, tosin kehysten yläreunasta heijastuu ikävästi valo. Näitä mä käytänkin sitten vapaalla!
   En oo oikein vielä tottunut lasien käyttöön, joka paikkaa hiertää ja painaa, mutta kai sitä tottuu, ja eipähän mun näitä tarvii koko ajan käyttääkään! :D
   Kohta mä oon sitten lähdössä sinne tutustumisviikonloppuun! Mua jännittää ihan turhankin paljon, siks pääasiassa että mun kavereista vaan yks on tulossa samalle leirille..mut ehkä se menee ihan hyvin! Sunnuntaina sitten lisää siitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!