25.11.2014

JOULU #1 ♥

Voitte varautua lähiviikkoina aika massiiviseen ja varmaan vähän yliampuvaankin jouluhypetykseen, koska sehän on sentään JOULU ja siihen on ENÄÄ 29 PÄIVÄÄ! Muistan sanoneeni siinä ihan ensimmäisessä 100 faktaa-postauksessanikin että mä oon aika joulufani, ja no joo, joulun odotus alkaa joka vuosi siinä lokakuun paikkeilla. :D Mutta enhän mä nyt voi olla ainoa, jolla on ollut joulukoristeet jo reilun kuukauden, ja joka on popsinut pipareita ja hoilannut joululauluja jo (Oonan) kyllästymiseen asti? ♥ On vaan yks asia, mitä mä en koskaan saa tehtyä ajoissa, eli tietenkään lahjojen valmistamista. :D
 
Omia lahjatoiveita mä kuitenkin keksin ympäri vuotta! Jouluun kuuluu vaikka mitä kivaa, ja yks niistä jutuista on annetut ja saadut lahjat! Joo joo, ihan turhaan väität ettet tykkää saada lahjoja, höpö höpö.

Mä kokoilin äsken mun tän vuotisia toiveita yhteen, ja Pukin listalta löytyy

elokuvalippuja, koska kävisin tosi mielelläni usein leffassa, mutta aina ei kehtais maksaa sekä bussista, herkuista että lipustakin.

kameran, mutta senhän jo sainkin, joten siihen kaipaisin vielä kaikenlaisia lisätarvikkeita, kuten vaikka kamerajalan. :)

DVD:nä sekä Frozenin ja Kaksin karkuteillä, koska ne nyt on ihan parhaita leffoja ikinä ja tähän mennessä ne ovat kumpikin olleet mulle vain harvinaista herkkua. Oon tosin käyttänyt jo vähintään ton levyliuskan hinnan verran rahaa Frozenin vuokraamiseen, eli ehkä ois ihan hyvä hankkia se omaankin hyllyyn. :D

Taylor Swiftin uuden levyn 1989. Kuka tekee nykyään enää mitään CD-levyillä? Mä, koska odotettuani ikuisuuden tuota uutta levyä sain todeta ettei sitä tuu lainkaan Spotifyhin, ja sitten sieltä katosi kaikki Taylorin musiikki! Mun Lumiassa oli itse asiassa sellainen MUSIC+-musiikintoistosovellus, josta löytyy tää uusikin levy, mutta sen kun onnistuin rikkomaan nin vanhalla noksulla ei onnistu edes Spotifyn kuuntelu..

BAGGUn, sillä mun ihana kukkareppu on nykyään yhtä mäsä ja käyttökelvoton kuin se mun puhelinkin.. enks mä oikeesti saa asioita pysymään ehjänä? :D Bongasin kuitenkin tollaisen söpön repun yhdestä blogista, ja musta toi on aika ihana! ♥ Värin valitsemisesta tulee kyllä tuskaa!

Siinä mun toiveet, nyt pitää vaan toivoa, että mä keksin jotain myös antaa takaisin! Onneks Pinterest on olemassa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!