29.10.2014

taiteilua kera italianpadan ja mansikkahillon

Mä voisin ladella miljoona eri syytä ja anteeksipyyntöä, kun postauksia ei ole näkynyt eikä kuulunut.. melkein kahteen viikkoon! Viime päivinä mulla on ollut kyllä aikaa, mutta ei ole jotenki ollut sellainen bloggailumeininki päällä, ja nyt tuntui jo vähän kummalliselta palata Bloggeriin. :D Kun taas lomalla mulla ois ollut vaikka mitä kerrottavaa, kirjamessuista, Rauhalahdessa pulikoinnista, mun sopivasti ajoitetuista joulukoristeluista.. Mutta aikaa ei oikein löytynyt, ja myöskään kameraa mulla ei ollut mukana oikein missään! Näitä tuleviakin postauksia tulee varmaan hankaloittamaan tää vuodenaika, sillä jos viidenkin aikaan tulee kotiin, niin hämärä on jo laskenut, ja ainakaan sisäkuvista ei tuu enää yhtään mitään. Mutta voinhan mä esitellä näitä mun hienoja piirroksia hehee!

Mä näin viikonloppuna Helsingissä ekaa kertaa sen pullojensoittajahepun sieltä Aleksanterinkadun kulmalta (oumaigaad mä tiedän kadunnimen Helsingistä, vaikka enhän mä tiedä kuin yhen Mikkelistäki!), ja se jäikin sitten mieleen ihan jo sen hyvän fiiliksen vuoks, jonka se musiikki sai aikaan! Aloin eilen piirtämään kyseistä kohtausta, ja tänään aioin jatkaa, mutta sattumien kautta mun annos italianpataa makas ton paperin päällä ja antoi oman abstraktin vivahteensa tälle mun työlle.. En lannistunu, sehän näyttää ihan hauskalle, ja päätin sitte kokeilla muitakin värejä. Vaan ei, mansikkahillo ei reagoinut samalla tavalla. :'D Joten ainakaan livenä tää työ ei oo kovin vaikuttava, mutta kokeilen uudestaan joku päivä!
Seuraavaan postaukseen tuumin kirja-arvostelua, sillä Ja sen takia me erosimme on viimein luettu, mitäs tykkäisitte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!