2.12.2014

Luukku 2 sekä määrittelemättön ajan suosikit

Tokan päivän quote näyttää tältä:
Mä aion yrittää tehdä mahdollisimman usein ite nää kuvat, ettiä ainoastaan tekstin netistä, mutta aina ei vaan ehdi. :D Nää someecards-kortit on kyllä ihan parhaita, ja just niinkuin tää kortti sanoo mä haluisin välillä sanoa joillekin ihmisille!

Mut joulukalenterista seuraavaan aiheeseen, nimittäin kuvasin pitkästä aikaa suosikkeja! Koska alkaa olla jo vähän väsy niin unohdin pari kohtaa kuvata, mutta tässä on silti vaikka mitä, koska aikaa on kulunut viime listauksesta aika paljon ja uusia suosikkejakin on kerrankin ehtinyt muodostua! Ei siinä sitten muuta, aloitetaan!
Oon ettinyt kulmakynää, joka ei olis liian tumma varmaan ikuisuuden, ja tässä se on! Tälläkin kyllä saa tosi tummaa jälkeä, ja oon mä kokeillut sellaisiakin kulmia, mutta vihdoin löysin semmoisen sopivan sävyn ja mallin joista mä tykkään kovasti.
Niinkuin kerroin, niin mun isovanhemmat makoilivat 3 viikkoa etelässä, ja mä hoidin niiden kämppää, ja tuliaiseks me saatiin Oonan kanssa tällainen hervottoman iso hajuvesipullo! Koko ei kyllä haittaa sinänsä, sillä tykkään tästä hajusta kovasti - ainoa ongelma on se mun perinteinen, etten muista koskaan suihkutella hajuvettä. :D Mukana tuli myös vartalovoide, jota mä en oo kamalasti ehtinyt vielä käyttää, mutta samalta ihanalta sekin tuoksuu!
Kappale joka on eniten pyörinyt päässä lähiaikoina on Tulkoon Joulu, siks että joulu on kohta täälläää mutta myös sen takia, että mä, Ronja ja Heidi tullaan laulamaan kyseinen kipale laulu- ja soittoryhmien joulukonsertissa ens tiistaina! Voi ei, nyt just oon aika paniikissa, koska yksi kohta ei vieläkään oikein suju ja lisäks mä laulan ihan liian hiljaa. Niin  ja ajateltiin että mä vielä soittaisin kitaraa samaan aikaan, oh shit..!
Viime aikoina mä oon myös löytänyt piirtämisen uudestaan! Tai siis, ainahan mä oon koulussa piirtänyt ajankuluksi, mutta nyt sen on vienyt osan vapaa-ajastakin! Vaan niinkuin yleensäkin kaikkien mun projektien kanssa käy, niin piirustuksetkin jää yleensä vähän puolitiehen..!
Viimeinen suosikki on Tigerista löydetyt skräppipaprut! Ostin ne ihan tosiaan askartelua varten, mutta sitten totesin että nehän onkin aika mainioita kuvaustaustoja.. Joten enhän mä raaskikaan leikellä näitä ollenkaan eikä mun askartelut etene vieläkään, pitää varmaan hankkia toinen paketti sitä varten kunhan pääsen seuraavan kerran Mikkeliä pidemmälle! Ei tosin paljon kirpaise, kun 12 arkin paketti maksaa euron!

Seuraavaksi ohjelmassa mantsan kokeeseen pänttäys ja jälleen ihan ajallaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!