10.12.2014

Luukku 10 + Syys- ja talvipopoilua!

Tällä kertaa jouukalenterin luukun löytäekses saat kelata ihan postauksen loppuun, mutta lukaise nyt ihmeessä  välissä mun talvikenkäesittely! :D
Pompahti tällainen idea mieleen, että viime aikojen avuttomia postauksentynkiä voisi koittaa kuittailla tällaisella postauksella! Tää tosin on siinä mielessä inhottavaa aikaa vuodesta, että minään aamuna et voi olla varma, millaisiako kenkiä ulkon sinä päivänä kaipaisi. Siksi mulla töröttää eteisessä tällainen neljän kenkäparin armeija valmiusasemissa, ja näin koomiselta se näyttää!
Näähän mä jo esittelinkin, eikä näitä viime viikkoina oo lämpöisen karvavuoren takia oikein voinut käyttääkään, mutta toiveikkaana ne töröttävät muiden popojen vieressä! Itekin jo toivon, että tulis tilaisuus ottaa nää ihan kunnolla käyttöön, eikä se lumi muutenkaan ois yhtään huono juttu..
Kai mun pitää myöntää, että käytän Reiskoja ympäri vuoden ja melkein missä vain, mutta sä joka oot koskaan laittanut Reino-tossut jalkaan, tajuut varmaan miten äärettömän mukavat ja helpot kengät nää nyt vaan on! Viime viikkojen aamuina oonkin monta kertaa seisonut eteisessä käyden henkistä kamppailua vedenpitävien ja tyylikkäiden, mutta ahtaiden Conversejen sekä pehmeiden, hassujen ja sulavasti jalkaan solahtavien (öö) Reiskojen kanssa..


..mistä syystä ihanat Kroatian Conssit ovat olleet kovin vähällä käytöllä tänä syksynä/talvenavaikkeitäämikääntalviookkaan. :D Kai näitä pitäis käyttää just nyt erityisen aktiivisesti, sillä on vielä olemassa se mahdollisuus että mun jalankoko kasvaa rehelliseksi kolmekutoseksi, ja sitten nää voi tehdä jo vähän tiukkaa..

Ai niin onhan nääkin jo kertaalleen esitelty, mutta tosiaan, nää Seppälän tossut ovat toiseksi helpoin vaihtoehto heti Reinojen jälkeen, ja käyttöhän näissä näkyykin aika selvästi.!
 
Siinä ne tossut, loppuun vielä se kalenterin luukku, joka on tänään Adelen Someone like yousta, siitä syystä, että oon viime päivinä kiinnostunut Adelen musiikista ja just tää kappale on pyörinyt mun päässä ihan. koko. päivän!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!