6.12.2014

Luukut 5+6 + oi maamme Suomii

Ups, eilisen joulukalenterin luukku olikin tyhjää täynnä, oikeestaan ei ollut luukkua ollenkaan! Tajusin yöllä kahden maissa että oh shit, koko kalenteri ei ollut käynyt mun mielessäkään, koska iltapäivä meni nopeaan maailman epäonnistuneinta pipari-/joulutorttulinnaa rakentaen Annin ja Elinan kanssa.. Joten nyt bongasin teille jopa kaksi viisautta, ja joo, varmaan turha odottaa mun itse piirtämiä kuvia, mä taidan olla liian laiska semmoisten toteuttamiseen. :D
Lisäks tässä olis kuvia eilisistä itsenäisyyspäivän juhlista! Aamupäivän tilaisuus meni ihan mukavasti ja meidän esityksestä tuli kehuja, ja tanssiaisetkin oli niin kivat että niitä sais olla vaikka joka vuosi! Jännittävin osuus, eli se kasien kehruuvalssi, oli ohi suunnilleen minuutissa, eli siitäkin oli ihan turha stressata.
Äsken mä seurasin porukoiden kaa vähän linnanjuhlia, eli mun tyyliin istuin koneella seinän takana ja aina välillä joku huusi mulle vaikka että "nyt tulee Elastinen!" ja sitten ryntäsin kattomaan Elastista tai jotain muuta mielenkiintoista tyyppiä. :D Luin myös just Happy Feeting-blogista ihan mahtavan Suomi-memepostauksen, josta löytyi aika monta faktaa! Itteni tunnistin vähintäänkin tuosta ruotsimaitojutusta!
Jos nyt jutellaan vielä vähän tästä päivän aiheesta, niin musta on oikeesti ihan mahtavaa asua Suomessa. Aiemmin en arvostanut tätä paikkaa samalla tavalla mut viimeisen parin vuoden aikana mä oon tajunnut miten etuoikeutettu mä oon kun saan käydä koulut ja kasvaa just täällä! Matkustelukin on ihan mahtavaa ja tahdon käydä vaikka missä, mutta oon silti aina ylpee voidessani kertoo että oon Suomesta, ja tänne on myös aina kiva palata reissusta! 
Jos tuumii mun tavallista elämää ja Suomen hyviä puolia, niin ensin tulee mieleen koulut. Parasta on se miten rentoa meidän kouluissa on, niin kuin vaikka eilen, kun sekä oppilaat että opettajat riehuivat yhdessä tanssilattialla tanssiaisten jälkeen. Tai opettajat VS. oppilaat -sähly joka kevät! Muutenkin tuntuu jotenkin niin oudolta että joissain kouluissa opettajat ovat herroja ja rouvia, saati sitten se että jossain opettajat lyövät oppilaita ja se on ookoo.
Toinen hyvä puoli on tietysti luonto, oikeesti, kattokkaa nyt ulos ikkunasta! Tai no joo, eipä sieltä paljon mitään näy tähän aikaan yöstä, mut kattokaa huomenna!
Voisin jatkaa tätä listaa ja hehkuttaa kuinka pitkään, mutta parempi kai että meen nukkumaan, koska nyt jo tuntuu ettei tekstistä tuu enää kovin yhtenäistä kokonaisuutta. :D Kai tää riittää, hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!