21.12.2014

Luukku 20+21 ja tapoin just yhden keijun

Nyt seurais yksityiskohtainen selostus viikonlopun tapahtumista, ellen olis tehnyt sellaista just viime sunnuntaina! Jos siitä nyt jotain sanois kuitenkin, niin vähän väsyttää nukuttuani yhteensä 11 tuntia kahden edellisen yön aikana.. Perjantaista lauantaihin koisin seurakuntatalon likaisella lattialla, opin uuden korttipelin ja söin tosi ällöttävää ja kylmää jouluruokamössöä, kun taas viimeyön vietin Tirkkiksen synttäreitä. Meillä oli ihan älyttömän hauskaa, niin että ajan hukkaahan siinä olis ollut nukkua!
Lakkasin tänään taas tosi pitkästä aikaa kynnet, ja tuumin samalla, että miten kummassa mä jaksoin joskus lakata kynnet suunnilleen 5 kertaa viikossa! Silloin mä aloin olemaan jo aika hyväkin, mutta nykyään kun kynnet näkevät lakkaa vain parin kuukauden välein, niin skillsitkin ovat kadonneet jonnekin. :D Tänään päädyin ihan tavalliseen ranskikseen mattapohjalla, johon mätin vähän glitteriä päälle. Kuva valehtelee aika kovasti, sillä todellisuudessa punainen on melkein verenväristä, ja niinpä näyttää vähän siltä kuin mulla olis sormet glitterveressä kun kävin just murhaamassa keijun. Toisaalta nää on myös kovin jouluiset, joten eiköhän näitä jonkin aikaa kattele! Alla on Dependin "kynnen väristä" mutta ei kuitenkaan väritöntä lakkaa, tajusitte tietenkin mitä tarkoitin, ja matta top coatia, punainen lakka on Gina Tricotista ja glitter ulkomailta.
 Tajuutteko muuten että 3 yötä jouluun! Mun on jotenkin hankala käsittää, koska tänä vuonna on ollut vähän joulumieli kateissa jostain syystä. Itseasiassa saatan odottaa tällä hetkellä enemmän lomaa kuin aattoa, mutta kumpikin ovat ihan tarvetulleita asioita! Yksi koulupäivä on enää jäljellä ja senkin ohjelmaan kuuluu kai pääasiassa leffan töllöttelyä ja mässäämistä, tiistaiaamuna on hankkiuduttava kirkkoon ja sen jälkeen en kahteen viikkoon tahdo koulusta kuullakaan! Vielä en oo kaikkia joululahjoja hankkinut ja huonekaan ei ole ihan vielä joulukunnossa, mutta tässä nyt vielä mikään kiire oo!
Tässä viimeisessä kuvassa näkyy muuten mun onnenplektra, joka on melkein aina kateissa, mutta ilmestyy just silloin kun sitä tarttee. :D Mut ei mulla muuta sit ollutkaan tänään, paitsi tämän ja eilisen joulukalenteriluukku! Eilen jäi nimittäin taas postaamatta, mutta ei sillä kai väliä kun muutenkaan ei aivan onnistunut mun hieno visioni blogikalenterista.. Luukut ovat ilmestyneet vähän milloin sattuu, ja yleensä mulla ei ole ollut niistä edes mitään sanottavaa :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!