30.12.2014

Joulun asut part. 2


Mä oon koko talven ajan toivonut oikein kunnon pakkasta, sellaista vähintään kahtakymppiä, ja eilen se saapuikin oikein sopivasti ajoitettuna! Muutenkin eilinen synttäripäivä, jonka vietin shoppaillen ja askarrellen, oli tosi kiva, lukuunottamatta supernoloja kuvia mun Facebook-seinällä. :D
 Jouluasupostaus olisi nyt aika viedä loppuun, joten tässä teille outfit of the Joulupäivä. Aattona paketista ilmestynyt Marimekon paita on niin todellista rakkautta, että toisaalta mun tekis mieli pitää sitä päällä ihan koko ajan, kun taas toiseelta säilyttää sitä kaapissa piilossa pölyltä ja sotkulta niin, ettei mun tarttis ikinä uhrata sen pehmeyttä ja silkkisyyttä pesukoneeseen. :'D
Tapanina pääsin vielä kerran kinkun ja laatikoiden ääreen, ja kun kylään kerran lähdettiin niin taas oli kuoriuduttava yökkäristä. Sama hamonen kuin aattona ja neule, jonka hankin kerran Tallinnan Prismasta kun tuli vilu kesken kaupunkikierroksen, näillä mentiin. :D
  Sen pituinen se! Tässä vuoden toisiksi vikaa päivää viettäessäni tuumin, että mun uuden vuoden lupaus voisi olla blogin kuviin panostaminen, tai siis kyllähän mä nytkin panostan, mutta eri postausten kuvat voisivat olla vähän tasalaatuisempia. :D Mun ainainen ongelma on huono valotus ja epävakaa käsi, ja sitten kun on huono valotus niin tarvitaan pitkä valotusaika ja sit jos on pitkä valotusaika niin tarvitaan vakaa käsi, hmm, ehkä mun pitäis vain hankkia joku kunnon lamppu ja kamerajalka. :D No mutta kuitenkin, seuraavan kerran nähdään varmaan ens vuonna, joten hyvää uutta vuotta kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!