28.12.2014

Joulun asut part.1

Tällä hetkellä menee lihaksilla vähän kankeasti, mutta voi että kun oli kivaa päästä eilen rinteeseen! Siitäkin huolimatta, että päädyin paikallislehteen hiukset miten sattui ja tukevat toppavaatteet ylläni, mutta ei kai sitä enää huomenna muisteta. :D
Vaan se lumilautailusta, oli pakko vain ilmoittaa että kausi on korkattu, mutta nyt seuraa pitkästä aikaa asupostaus! Itseasiassa tuplamalli, ja ensi kerralla tulee vielä kaksi lisää, sillä esittelen nyt kuteet, joihin pukeuduin kooooko joulun ajan. :) Mä oon hyvin pahoillani likaisesta peilistä, tai itse asiassa nuo raidat ovat muisto viime kerrasta kun yritin pestä sitä... Kummiskin tahdoin kovasti päästä tänään julkaisemaan jotain matskua, eikä päivänvaloa olis riittänyt kuvaamiseen enää peilien pesun opettelemisen ja -pesemisen jälkeen!
 Tässä asussa mä pääsin vihdoin lomalle, thank God, lurautettuani ensin kolme kipaletta kavereiden kanssa kirkossa (kkkkk) ja jännättyäni todistusta, joka olikin melkein entisen mallinen. Vaikka odotinkin lomaa kuin kuuta nousevaa, niin olin yllättävän sujut sen kanssa että päästiin koulusta vasta 23. joulukuuta. Joka tapauksessa, asun hame on Ellokselta, neuletakki kirpparilta ja toppi IHAN ITE tuunattu, tosin PRETTY - as I am -teksti on kulunut niin että nykyään se näyttää ennemminkin meikkitahralta, minkä toki huomasin vasta koulussa. :D
Aattona esiinnyin ihan rennosti H&M:n hupparissa, topissa ja itse tehdyssä hameessa, sillä tiesin, että aattoillan ensimmäinen ohjelmanumero olisi kumminkin sauna ja sen jälkeen vasta seuraisivat nuo jouluateriat sun muut. Tuon hupparin oon joskus antanut pikkusiskolle vastineeksi jostain huivista, mutta nyt sain sen takaisin yhtä mekkoa vastaan. :-D Se on sitten surku, jos Oonasta tulee niin pitkä ettei mun vaatteet enää sovi sille!

Noh, siinäpä eka osa tätä asupostaussysteemiä, mä toivon epätoivoisesti että teitä ei häiritse nuo tahrat yhtä paljon kuin mua.. mutta tavoitteena olis saada tiistaille toinen osa! Muistattehen muuten mikä päivä siinä on välissä, joku tietty 29.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!