1.1.2015

83 kuvaa vuodelta 2014

 En vaivautunut selostamaan koko blogivuoden tapahtumia, niinkuin jotkut bloggaajat ovat tänä vuonna tehneet, mutta poimin kuitenkin yhden kuvan melkein jokaisesta tämän vuoden postauksesta. :) Kaikkea sitä onkin tullut kirjoitettua ja myös tehtyä! Ihan vain omia muistelohetkiäni varten kasasin myös videon, jossa pyörii vastaavasti kaikki vuoden tapahtumat, jotta niitä olisi sitten kiva muistella.. mutta tehdän tiedätte Movie Makerin, joka päätti jälleen eliminoida mun videon. :) Melkein voisin hankkia iMacin ihan vaan iMovien vuoksi!
Heh, pieni aiheen sivuutus, mutta tahdoin vaan sanoa että kiitos tästä mahtavasta vuodesta mun elämässä sekä myös täällä blogissa teidän kanssanne! Mä tiedän ettei siellä montaa silmäparia ole lukemassa, mutta kiitti että just sä oot! ♥ :D
Hyvää uutta vuotta  kaikille, ja kertokaas mulle, mitä uudenvuoden lupauksia teillä on? Mä en oo varmaan koskaan onnistunut niiden toteuttamisessa vaikka yritystä olis löytynytkin, joten tänä vuonna meen maltillisesti ja lupaan vain panostaa lisää kuviin ja muihin blogijuttuihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!