9.1.2015

Lotan Mokat part 1234567901 ja muuta juttelua

Mä tulin vähän juttelemaan teidän kanssa! Suattaapi olla, suattaapi että ei että mä vähän pakoilen mun huoneen siivoamista, joka tosin on ihan välttämätöntä ennen mun huomisia synttäreitä, sen verran sotkuiselta tuolla näyttää. Tuntuu vaan vähän turhalta kun tietää, että viidentoista tytön pikku "yökyläilyn" jälkeen ei se ainakaan yhtään nätimmältä näytä! :D Viime päivien aikana mut on pari kertaa hylätty keskelle käytävää yksin seisoskelemaan, kun kaikki muut ovat menneet juttelemaan mun synttärilahjoista.. Mua vähän pelottaa, että sieltä tulee 15 purkkia reilun kaupan luomuvalkosipuleita. :'D
  Ei oo muuten koskaan ollut yhtä raskasta palata kouluun loman jälkeen kuin tällä kertaa! Keskiviikko ja torstai olivat ihan tuskaa, tänään meni jo vähän paremmin kun sain nukuttua yöllä vähän paremmin. Eilen mä nukahdin tunnille ihan ekaa kertaa elämässäni, uusi kokemushan sekin. :D Ei mennyt ihan nappiin eilinen iltapäiväkään, kun matkasin bussilla Mikkeliin äipän luokse: seisoin siinä pysäkillä ja just kun linjuri tuli näkyviin, tajusin että ei hitto, eihän bussissa taida onnistua kortilla maksaminen, eikä mulla ollut käteistä mukana! Menin kuitenkin varmistamaan asian kuskilta ja kyllähän siellä muut kortit kävikin paitsi Visa Electron.. arvatkaa mikä kortti mulla on. Harvinaisen kiltti kuski oli kyseessä ja lupas odottaa, että käyn nostamassa rahaa tien toiselta puolelta automaatista. Sinne ku ryntäsin niin muistui mieleen sellainen pikku fakta, ettei mulla ollut kortilla kahtakymppiä, eli ei tulis nostamiseestakaan mitään.. :D
 Pienehkössä paniikissa ja valtavassa häpeässä mä silti yritin nostamista, ja onneks just sillä hetkellä kaks kaveria ja toisen äiti ilmestyivät paikalle! Ei niilläkään ollut mulle käteistä, mutta Heidin ihana äiti nosti mulle rahaa ja mä pääsin vihdoin bussiin. ♥ Taisivat mummelit bussissa olla vähän närkästyneitä mulle 5 minuutin  odotuksesta, mutta väliäkö tuolla!
  Sellainen pikku surku siinä kyllä vielä oli, että tää Heidin äiti on opettaja, jonka me kuultiin kertovan tätä stooria meidän luokanvalvojalle, joka luultavasti kertoo sitä eteenpäin opettajanhuoneessa, jolloin opettajat saattaa suhtautua muhun vieläkin lapsellisemmin.. :D Mutta ei sillä tällä hetkellä oo väliä, koska just nyt alkaa viikonloppu! Kattellaan taas synttärikuvien tai jonkun muun parisssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!