15.1.2015

superextramegalash-ripset tai ei sittenkään

Tässä tulee postaus, joka on monen illan uurastuksen aikaansaannos! Älkää nyt odottako mitään mahtipontista, mulla vaan on sattumoisin mennyt ihan älyttömästi aikaa yhden vaivaisen tekstin julkaisemiseen. :D Ei oo arki vielä oikein aikatauluttunut näin loman jälkeen, ja blogihan se on siitä kärsinyt, mutta jospa tämä tästä!
Tulin siis kertoilemaan tuotteesta, josta kukaan teistä ei tuskin oo kuullutkaan, nimittäin australialaisen Younique-merkin 3D Fiber Lash-ripsiväristä. Mä itse törmäsin näihin superextramegalash-kuviin Instagramissa, ja tiesin kyllä että 99% varmuudella kyseisiin kuviin liittyi joku jippo, mutta silti mua jäi ihan hirmuisesti kutkuttamaan ajatus tuotteen testaamisesta. Entä jos se sitten olisikin tosi hyvää?
Ensinnäkin tilaaminen oli ihan äärettömän hankalaa, sillä itse firma ei toimita Suomeen, vaan ripsaria piti kalastella eBaysta. Eii siinä muuten mitään, mutta kun en yli pariakymppiä tahtonut maksaa tuotteesta jonka tehosta mulla ei ollut mitään takeita. Lopulta se sitten löytyi, .comista vai .co.uksta, en muista, suunnilleen 17 eurolla toimituskulut mukaan lukien!
  Juttuhan menee niin, että jos aioin aamulla käyttää 3D Mascaraa, niin joudun varaamaan siihen ainakin 3 kertaa enemmän aikaa kuin perusoriflamen kanssa. Johtuen siitä, että ensin sun on harjattava ripsiin nimenomaan sitä perusoriflamea, minkä jälkeen vasta laitat Transparenting Geliä, ja ennen sen kuivamista on lisättävä toisesta putelista sellaisia kuituja, joihin tämän ripsarin teho perustuu, ja sitten ne on vielä kerran kiinnitettävä sillä geelillä! Yksi kerros ei vielä edes näytä miltään, vaan on paras toistaa geelikuitugeeli-vaihe vielä pari kertaa.
  Täytyy sanoa, että parasta tässä tuotteessa oli ulkoasu ja tuo silmälasikotelopaketointi, niistä mä tykkäsin! Ensikokeilulla mä vaikutuin tuotteestakin, mutta nyt useamman kerran jälkeen oon saanut todeta, että ei se ihan niin mahtava olekaan. Alla olevien kuvien perusteella mä ainakaan en edes keksisi, missä kuvista sitä taikaripsaria on käytetty! No joo, kyllä ero sentään vähän selkeämpi on livenä, mutta totuus on, että tuollaisiin superextramegalasheihin kaivattaisiin vähintään 10 kerrosta maskaraa, jolloin sivuvaikutukset olisivat ihan nämä perinteiset: ripset yhdessä paakussa ja ripsiväriputeli tyhjä kerta heitolla.
  Pari miinuspuolta löytyy vielä (eihän mun paasaus suinkaan vielä tuohon loppunut), nimittäin ainakin se, että päivän mittaan "kuidut" varisevat poskille, ja sitten kun vähän hieraiset siitä niin koko naama on täynnä mustia hiveniä! Yks päivä mulla meni sellainen silmään enkä saanut sitä pois koko päivänä, tuntui aika kivalta. Ja sitten yks päivä huomattiin, että mun ja pikkusiskon vessan lavuaari oli tukossa. Syy oli nämä samaiset hivenet, jotka meikit pestessä tarttuivat aika kivasti sinne putkien reunoihin!
Jos nyt vielä ynnätään, niin perusripsariksi tämä on ihan toimiva, mutta mä ainakaan en vaivaudu enää kalastelemaan perusripsaria maailman toiselta laidalta. Jos kaipaa ripsenpidennyksiä, niin sitten kannattaa hankkia ne eikä ripsenpidennyksiä muistuttavaa ripsiväriä!
 Toisaalta mun oli aivan turha tulla tästä teille paasaamaan ja varoittelemaan, mutta ihan nyt vaan siltä varalta että te joskus tähän törmäisitte, niin toppuuttelen jo etukäteen lähtemästä merta edemmäs kalaan. :D Ja sitten mä haluaisin vielä kysyä, että ootteko te koskaan tavanneet kokeilleet tätä 3D-ripsaria tai jotain muuta hehkutettua tuotetta, joka ei sitten ookkaan ollut niin kovin kummoinen?

2 kommenttia:

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!