17.1.2015

newspaper everywhere


Viime postaus oli aika negatiivinen ja vähän hömppä, joten otetaas tähän väliin vähän iloisempaa sisutushömppää! Niin kuin näkyy, on viime aikoina mun huoneen seinille ilmestynyt uutisia monessa muodossa.
  Oon varmasti kertonutkin meidän partiolippukunnan autiotaloprojektista eli Paalalasta, sellaisesta talosta tuolla Ristiinan korvesta jossa ei ole asuttu sitten 60-luvun. Meillä on ollut siellä parit talkoot, ja kerran siellä kurkkasin ullakolle. Löysin vanhoja Pirkka/Yhteishyvä-tyylisiä lehtiä 50-luvulta, ja niitä oli tosi hauska selailla! Mainoksissa esiteltiin esimerkiks upouusia jääkaappeja ja hiusöljyä, tiijätteks sellaista jolla saatiin kunnon rasvamällitukka. :D

  2014 -vuosimallia olevasta sanomalehdestä mä taas taiteilin origameja! Kaapin ovissa näyttää tosi kivalta tuommoiset mekot, ja rusetin innostuin tekemään kesken siivousprojektin. :D Se oli itse asiassa vähän hankalampi, ainakin verrattuna noihin mekkoihin! Noi näyttäis varmasti ihan älyttömän kivalta karttapaperistakin tehtynä, varsinkin kun mä rakastan karttoja. ♥ Oon jo jonkin aikaa haaveillut sellaisesta valtavasta kartasta, jollainen mun seinältä löytyikin ennen kuin mä muutin sinne, jonka jälkeen se harmillisesti repesi eikä uutta oo tullut. :( Karttapallotkin on ihania, mutta mulla ei oo itse asiassa mitään hajua kumpienkaan hinnoista?
  Huomenna mä meen nyrkkeilykisoihin! Ajattelin nyt kuitenkin pysyä kehän ulkopuolella, mutta ihan mielenkiinnolla meen seuraamaan että millainen se tunnelma siellä oikein on. Tarkoituksena ois myös herätä aamulla kirkkoon, joten kai sitä pitäis painua pehkuihin tuota pikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!