6.1.2015

joulukuun suosikit

Se olis joulukuun suosikkien aika! Kerrankin niitä oli yllättävän helppo keksiä. :D
Meillä on perjantai-iltaisin tapana tehdä jotain hyvää ruokaa, niinkuin vaikka pizzaa, tortilloja tai suolaista piirakkaa. Pari viikkoa sitten äiti löysi lapin rilla-letut, joista saa vähän erilaista, tosi nannaa pizzaa, joita suosittelen kokeilemaan!
 Joululahjapaketista löytyi tällainen The Body Shopin paketti, joka olikin tosi kiva ylläri, sillä tuollaista Body Butteria mulla ei oo koskaan ollutkaan! Plus yleensä joka kerta, kun ostan ite jotain The Body Shopista, en raaski ostaa kuin niitä ihan pienimpiä pakkauskokoja.. :D
Kesästä asti sitä odotin, ja nyt vihdoin pääsin lumilautailemaan! Ensimmäinen kerta tosin johti mun pärstään kaupungin lehdessä, mutta muuten oli ihan huippua. ♥ Tänään oli kyllä vähän kurjaa, koska en oikein osannut pukeutua 20 asteen pakkasiin, sillä viimeksi rinteessä oli +1..
Viimeks kun kävin Ikeassa, löysin tasan kaks kynttilää, mutta voi että mä oon tykännyt näistä kahdesta! Jos koskaan oot haistanut näitä, niin tiijät kyllä miksi, ja on ne tosi söpöjäkin! Paitsi ei enää niin, kun vahingossa vähän sheikkasin tuota harmaata, ja laitoin punaisen reunalle sellaisia jänniä tuoksukiviä jotka vähän kärtsähti..:-D Mutta hei kertokaa mulle jos tiijätte, mikä tuon harmaan tuoksu on, kun en saa sitä päähäni ja se paketin kuva muistutti musta riisiä?
 
En blogissa vissiin maininnutkaan, mutta joulukuussa vietettiin myös Tirkkiksen synttäribileitä. SingStaria, leffoja, kakkua ja fisheye-selfieitä, ja erityisen muistettavaa oli se, että mä jaksoin kerrankin valvoa melkein viiteen! Ens viikonloppuna olis muuten mun juhlien aika, hui. Tosta Tirkkiksen jättipaketista vielä, että mitähän siellä oli, ei ainakaan 11 pussia juustosnäcksejä..
Sitten vielä yksi suosikki, nimittäin pörröttely! Itseasiassa lomailu ja pörrösukat, mutta kun ne liittyvät toisiinsa niin paljon että liitin ne samaan kuvaankin, niin kai me voidaan kutsua sitä pörröttelyksi. :D

Siinäpäs taas suosikkeja, tästä mä lähdenkin pakkailemaan reppua ja valitsemaan huomiselle vaatteita.. En mä haluu mennä kouluun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!