31.8.2014

mä voitiiiiin!

Jokunen viikko sitten tuli sähköposti Emmi L.ltä, että olin voittanut voittanut Happy Feeting-blogin arvonnan! Siis mä! Yllätys oli tosi iloinen, varsinkin kun mulla on tapana unohtaa, millaisiin kilpailuihin mä nyt taas oon osallistunut. :D 
Palkintoon kuului SEPHORA-hajuvesi suoraan Italiasta, Milkan Oreo-suklaata (ei ollut muuten yhtä hyvää kuin Maraboun vastaava, mutta kyllähän tuotakin nyt mielellään testasi!), ja sitten vielä tuollainen söpö VOGUE-kortti! Hajuvesiähän mulla oli tätä ennen tasan 3, joista kalleimmasta oon maksanut 2€, ja tää Cotton Flower eli puuvillakukka tuoksuu tosi hyvältä ja onkin päässyt jo nyt useasti käyttöön!
Niin sitä mä vaan, että muistakaas käydä kurkkaamassa Emmi L.n blogi, se on tosi kiva! :D

2 kommenttia:

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!