19.8.2014

1 asu, 2 melkeenvieläkesämuttavähänjosyksy-takkia

Järkeväähän se on esitellä samaa mekkoa kahta kertaa peräkkäin, ja vielä silleen että huivi on toisessa kuvassa ihan järsäyttävän ärsyttävän huonosti, mutta päätin kuitenkin hetken mielijohteesta toteuttaa tämmöisen melkeenvieläkesämuttavähänjosyksy-takkipostauksen! Samassa esiintyy kahden viime päivän asu, jonka tajusin natsaavan melko hyvin kumpaankin takkiini!
Pinkki farkkutakki on saanut kehuja joka kerta kun oon sitä käyttänyt, mikä on kuitenkin ollut aika harvoin, koska tuo väri ja farkkutakit yleesäkin on mulle pieni yhdistelyhaaste. :D Äitin tuliaisia Prahasta tämä takki!

Ewww toi huivi ärsyttääää.. Jos pinkkiä takkia on tullut käytettyä vähän, niin tätä ei sitten melkeen ollenkaan! Mun ainoan nahkatakin on hankkinut Minttu laivalta, mutta viime keväänä sille ei ollut enää käyttöä, joten mä nappasin sen omiin kokelmiin. :) Olin kuitenkin käyttänyt tätä jo aiemmin, nimittäin 2013 Ahvenanmaan reissulla mulla ei ollut mitään kivaa takkia mukana, joten kuljeskelin tässä! Ja mikä tahansa, mikä muistuttaa meidän Ahvenanmaan reissusta, on pakko olla ihanaa ♥

Kertokaa tykkäsittekö mun takkihöpinöistä, ja kumpi takki on enemmän teidän mieleen? Nyt mä meen nukkumaan, palaillaan taas joku päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!