28.8.2014

kuvakaatopaikka


 Niin pirteänä kuin heräsinkin, olis koko päivän voinut lopulta skipata. Ensinnäkin kamala flunssa, joka on vähitellen hivuttautunut muhun ja jota parantelen toppisillani tuulisella pihalla (hyvä Lotta just näin), sitten fysiikan pistari jonka arvosana tulee luultavasti olemaan kakkosen luokkaa (mun kaveri oli saanut kyseiseltä opelta 3-!). Päälle vielä myöhästymismuikkari ruotsin tunnilta, joka nyt ei tavallisesti olis kauheasti hetkauttanut, mutta kamala päivä ja se fakta, että melkein koko luokka oli myöhässä ja kyse oli kuitenkin vain parista minuutista, sai mut masentumaan vielä entisestään.
  Onneks huominen on kuitenkin taas perjantai, mitä seuraa viikonloppureissu Helsinkiin ja Kotkaan, jonka jälkeen asetun viikoksi mummolaan asumaan siskon ja äitin ollessa leirikoulussa. Pitäskin muuten ehtiä kirjoittelemaan pari ajastettua postausta ennen ensi viikkoa, mummolassa kun tuppaa tuo ruutuaika aina vähenemään.. aika roimastikin.. :-D

Näyttäs muuten olevan syssykin ihan kulmilla! Täällä ainakin on vettä tullut välillä kuin saavista kaatamalla, mutta mä tavallaan pidän sateesta ja siinä on ainakin ihana kävellä. :3 Oon myös himokova villasukkafani, joten oon ottanut oikeuden aloittaa niiden käytön jo elokuun lopussa, ja kukas mua kieltämään. :D Muutenkin oon täysin erimieltä kaikkien syksynvihaajien kanssa, sillä mun mielestä syksy on jotenkin toi puhdistava aika uusine kouluvuosineen ja sateineen. Pimeästäkin ajasta on pääästy yli jo niin monta kertaa, että eiköhän siitä taas selvitä! :)

Eiköhän tässä ollut taas lätinää vähäksi aikaa! En tiedä teistä, mutta mä alan jo vähän kaipaamaan jotain erikoisempaa postausta näiden kuulumisien keskelle, enkä myöskään haluais, että mun blogista tulee pelkkä kuvakaatopaikka. Teidän mielipiteitä olis kiva kuulla, ja postausideoita myös! Ei tässä muuta, nyt niiden ajastettujen postausten kimppuun, moimoi!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!