17.8.2014

kouluangstia ja mekko.


Eka kouluviikko oli sikapitkä, uuvuttava ja rankka. Siis ihan toooosi pitkä, vaikka kuuluihan siihen hyviäkin hetkiä! Huomenna ois tarkoitus käynnistää seuraava, toivottavasti vähän iisimpi viikko, mutta sitä ennen aion ehtiä vielä katsomaan pari lainafilmiä (ihan oikeeta filmiä! Kasettia!), kipaisemaan partiokokouksessa ja sitten taas katsomaan leffaa, mutta oikein teatteriin! Kesäkavereista oon kuullut paljon hyvää ja niin se varmaan onkin, tosin saattaa iskeä pieni masennus, kun vertaan mun ja päähenkilöiden kesiä tapahtumarikkaudessaan :'D
Kuvien mekosta vielä sen verran, että kyseessä on Gina Tricotin alekolttu, jonka bongasin viime viikon keskiviikkona kouluvaateostoksilla. Oikeen kiva perusmekko, sopii vähän joka paikkaan, kuten ensi viikonloppuna rippijuhliin Helsinkiin ja siitä suoraan Ikeaan. :D 
Paljon paremmaltahan nää näyttäis, jos en olis rajannut itteäni jalkapuoleks, mutta kyseinen raaja nyt vaan oli niin älyttömän epäedustava että muuta en voinut! :'D Viime aikoina, kun oon saanut Oonaa värvättyä kameran takapuolelle ja ollut itse melko paljon kuvauksen kohteena, oon saanut huomata, että mun vahvuudet on kyllä tosiaankin sillä toisella puolella ja että mähän oon ihan surkea malli. Mutta ehkä mä vähitellen kehityn, kun otan oppia kaikista epäonnistuneista otoksista! :) Nää kuvathan on muuten siltä auvoisalta loma-ajalta, joka luultavasti tuntuu parin viikon päästä jo niin kauhian kaukaiselta.. :D

2 kommenttia:

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!