5.8.2014

kesä kakstuhatneljätoist



Multa meni vähän ohi. Eli siis missä vaiheessa se uuvuttava koulutyö vaihtui lomaan, kesäkuu heinäkuuhun ja heinäkuu elokuuhun, miten se on taas parin päivän päästä palattava kouluun, ja kuinka kummassa mä ehdin sitten kuitenkin luoda niin paljon mahtavia muistoja tässä parissa kuukaudessa?
  Jo monena vuonna mä oon ennen lomaa päättänyt, että tänä vuonna en suunnittele liikaa etukäteen, vaan teen mitä huvittaa ja milloin huvittaa. Yleensä olen sitten elokuun alussa todennut että hups, tohon sohvaan on kulunut aika iso reikä, oon tainnut maata siinä vähän liikaa viime kuukausina! :D Onhan se tosi hyvä rentoutua lomalla, mutta tällä kertaa päätin tehdä jotain muutakin näillä 10 viikolla, jotka mulle on laki suonut!
  Suurjuhla, Mintun synttärit, Metsikön Tähtöset, piknikit, uimareissut, Tykkimäki & Aqua Park, Visulahti, kaikki jutut Helmin kanssa, leffaillat, Mikael Gabrielin keikka... summana mahtava kesä joka lämmittää varmasti vielä 30 asteen pakkasillakin. :)
 Vielä olis parin päivän aikana ehdittävä hankkimaan uusia koulutarvikkeita ja -vaatteita, vierailtava yksillä synttäreillä ja nukuttava univelat pois, ja sitten mä oonkin jo ihan valmis kasiluokkaan! Eikä tunnu edes kamalalta palata kouluun, vai mitä mieltä te ootte? :D

PS. Sori, kun blogi on saanut vähän kärsiä tästä mun hypersuperaktiivisesta lomasta (no joo..), mutta jos sitä syksyn myötä yrittäisi kuroa vähän postaustahtia kiinni. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!