10.8.2014

pyöräretki Henukin kanssa

Mulla on tällä hetkellä ylimääräisiä asukuvia, sellaisia, joilla ei ole vielä ollut tilaisuutta tulla julkaistuksi! Vaau. Vaikka siinä ei oikein järkeä olekaan, niin julkaisen nää tuoreimmat ensin, koska mulle jäi tosi kiva fiilis mun ja Hennan tämänpäiväisestä kuvausreissusta!
Hypättiin iltapäivällä pyörien selkään ja lähdettiin ajamaan meidän tietä etiä päin (kyseessä ei siis ole mikään pikkukortteli, vaan monien kymmenien kilometrien mutkainen ja mäkinen tie :D) ilman sen tarkempaa määränpäätä. Aikaa ja kilometrejä kului ja pysähtyä maltettiin vasta 13 kilometrin päässä Varkaantaipaleen sillan kohdalla, jossa napattiin sitten parikymmentä kuvaa kumpaisestakin ja käännyttiin takaisin. :D
Hame on Ellokselta, toppi kirpparilta, bandeau Ginasta, kengät Anttilasta ja neuletakki Seppälästä :)
Kovin kovaa kuvasaldoa ei siis saatu, vaikka pysähdyttiin vielä toisenkin kerran tollasten jättisähkötolppien edustalla (siinä vieressä kuuuuuuli sähkön rätinän! Aika siistiä! :D), mutta mitäs sitten kun oli kuitenkin tosi kiva päivä ja saatiin jopa vähän liikuntaa! Jälkimmäinen ainakaan ei haittaa yhtään mun tapauksessa.. :D
Nyt mä painun pehkuihin, nimittäin huomenna olis papan synttärijuhlat ja pitäs vielä onnistua nukahtamaankin ihan inhimilliseen aikaan, koska se ois sitten taas maanantai ja aika alottaa koulu ihan tosissaan! Tässä postauksessa en muuten jakanut kuvia Hennasta, joten muistakaas tarkkailla myös Suloisia Unelmia, niin saatatte päästä ihastelemaan sitäkin nättiä naamaa. :D Hyvää yötä ja pus! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!