8.8.2014

Kouluuuuuu


Sooda-kalenteri puuttuu!
Pyöristelin muuten vähän noita hintoja :)

Ensimmäinen koulupäivä lusittu - 187 edessä! 6 tunnin ýöunien jälkeen päivä alkoi mukavasti reksin "positiivisilla ajatuksilla", ja sen jälkeen päivä kului melko sukkelaan uutta lukkaria päntäten, uuden kouluruokakauden korkaten ja uusia seiskoja bongaillen. Kasille meno ei kyllä ollut yhtään niin jänskää kuin seiska viime vuonna, mutta onneksi yksi mun parhaista kavereista oli tänä vuonna siinä tilanteessa, joten pääsin sitten jännittämään vähän Ainon puolesta. :D
  Kuvassa on tällä kertaa periaatteessa koko postausken pointti, sen ois nimittäin tarkoitus kertoa mun uusista koulutarvikkeista sekä nuista muutamista vanhoista, jotka pääsivät myös mukaan ekana päivänä. Mun oli tarkoitus virkata itelleni uusi penaali, mutta kuinkas kävikään kun huomasin illalla kasin aikaan, että virkkaus on puolivälissä eikä mulla ole edes minkäänlaista vetoketjua/vastaavaa! :D Kaivoin esiin tuon henkilöltä kysymysmerkki saadun peltipenaalin, johon mä oikeastaan päivän aikana tykästyin aika kovasti! Ja vielä on pakko mainita tuo gorilla-kumi, jonka bongasin Tigerista ja jota en siis yksinkertaisestivoinutlaskeakäsistäni. Siitä tuli pienimuotoinen julkkis meidän luokassa! :D En vaan oo vielä uskaltanut kumittaa sillä, koska sittenhän siitä tulee rampa.
Tässä kaikki koululätinät, heippa!

4 kommenttia:

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!