2.9.2014

porvoo ♥


Miks mua ei oo koskaan ennen viety Porvooseen?
Kuten kerroinkin, olin viikonloppuna reissussa Helsingissä ja Kotkassa. Tarkennetaan kummiskiin vielä sen verran, että matkakokoonpano oli minä, Oona, serkkupojat Toivo ja Oiva sekä mummo ja pappa, ja kohteet oli Heureka, Kotkan Maretarium ja se upee puisto siinä Maretariumin vieressä, mikä sen nimi nyt olikaan? Sa- se kuitenkin alko.. :D Yö vietettiin Kotkassa Santalahden leirintäalueella, ihana paikka jota suosittelen! Merenrannalla, aah..♥ (Kuvia leirintäalueelta ja Kotkasta tulossa myöhemmin, mahdollisesti jonkun lätinäpostauksen kuvituksena. :'D)
Helsinki-Kotka-välillä me pysähdyttiin myös Porvoossa, ja oijoijoi, yks vilkaisu auton ikkunasta ja mä rakastuin heti tuohon paikkaan! Paussi kesti suunnilleen 10 minuuttia, jonka ajan mä vain säntäilin katujen väliä ja napsin kuvia sattuman varaisesti, minkä voi huomata myös kuvista.. :D Mut oli se niin nätti paikka! Vaikka Ristiina/Mikkeli on ihan kiva paikka asua, niin miks sieltä on hävitetty kaikki nätit vanhat rakennukset?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!