10.9.2014

(realityhömpän) töllöttelyä!

Onhan se syksyllä kiva töllötellä tölsyä villikset jalassa viltin alla, ja tässä tulis nyt pari lähiaikoina alkanutta sarjaa, joita oon jäänyt seurailemaan!

Valehtelevat Viettelijät, sydän sydän! 3. kausi saatiin viimein telkkuun, ja juu, oon kyllä huomannut sen Netflixissäkin, mutta ei se oo sama kuin kattoa kerran viikosssa ja antaa jännityksen tiivistyä jaksojen välissä :D
Tää on vasta toinen mun seuraama BB-kausi, ja nyt mulla on itseasiassa mennyt aika monta asiaa ohi! Niiko et missä vaiheessa sinne ehti saapua kaks uutta asukasta? :-D
Raha ei taida tehdä ainakaan näitä Beverly Hillsin täydellisiä naisia onnelliseksi, mutta oon kai vähän #nolife joten tää on ihan hauskaa katsottavaa! :D
Catfish on mun mielestä tosi mielenkiintoista katottavaa, ja mä toivon kovasti että vielä joskus esiteltäisiin myös sellainen tarina jossa kumpikin osapuoli olis ihan oikeasti rehellisiä! :3
Jos The Real Housewifes of Beverly Hills on kuraa, niin niin on kyllä tääkin.. Nelosen/Jimin versio Viidakon Tähtösistä, ja ei sitten muuta keksitty kuin hengenpelastuskurssi?! :D

Mitäs te tykkäätte katsoa tänä syksynä? :)

2 kommenttia:

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!