12.9.2014

Pitkästä aikaa lukemista

Syksy! Tällä viikolla oon oikeen reippaillut ja polkenut pyörällä kouluun, ja vietettyäni viime viikon mummolassa mua näykkäs myös aamu-uintikärpänen, joten oon jopa varannut aikaa niin reilusti, että ehdin jopa käydä mummon kanssa pulahtamassa! Vielä se ei edes tee tiukkaa, katotaan sitten kun vesi on kymmenasteista..
Kouluhopun keskellä oon yrittänyt ettiä aikaa kahdelle muullekin harrastukselle, jotka on jääneet viimeisen vuoden aikana ihan liian vähälle ajalle; lukeminen ja käsityöt. Ja eilenpä mulle sattuikin sopiva sauma kipaista kirjastossa, ja pitkästä aikaa sieltä löytyi mielenkiintoisia kirjoja oikein kassillisen verran! Ryntäsin äkkiä takaisin mummolaan, hyppäsin soutuveneeseen ja soutelin itteni keskelle järven selkää. Siellä mää sitten lueskelin auringonpaisteessa, keskellä miltei tyyntä järveä kesäisen lämpimissä oloissa, kyllä kelpas! Vähän jouduin kelloa kyttäämään, mutta hetki oli joka tapauksessa lähellä täydellistä ja rentoutti mukavasti. <3
Tässä vielä kuvaa eilen lainatuista kirjoista sun muista opuksista! Aloitin tuosta Ja sen takia me erosimme, ja koska se kuulostaa tosi hyvältä niin mähän voisin vaikka ainakin yhdestä näistä kirjoittaa jopa arvostelua? :)

PS. Mun vauva täytti 9. päivä puol vuotta! Mites olis pieni kuvakooste taas lähipäivinä? :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!