4.9.2014

Tiny parts of my room

Huonepostaus / jonkinlainen room tour on kummitellut mielessä jo kuukausia, mutta jokin on aina saanut mut luopumaan ajatuksesta uutta postausta pohtiessa. Esimerkiks se, että mun huone näyttää melko kaoottiselta ainakin 3 viikkoa kuukaudesta, ja se, että isoista ikkunoista huolimatta valoa ei meinaa saada ruudulle tarpeeksi millään kikalla. Nyt sain kuitenkin aikaiseksi kuvattua tällaisia pieniä yksityiskohtia, joista pidän mun huoneessa!
Kaikki (tai no ei tonne ny kyllä kaikki mahdu) tilpehöörit yövalosta ylimääräisiin kengännauhoihin ja nuotit on sullottu Reino- ja Ainoboxeihin.. joista niitä ei kyllä koskaan muista etsiä :D
 Nää valtavat korkkarit (36..) on mulle liian isot, mutta kyllä sitä nyt 50 senttiä voi sisustuselementistä pulittaa! ;)
Ja eiks ookkin aika söpö mun Domsku-kynäpurkki?
Huomatkaa mun upeat kukkasomistukset.. eikä edes montaa päivää vanhat :-D
Pyykkinaru on vähän niinkuin mun minikokoinen roikkuva taidenäyttely, josta löytyy esimerkiksi lankatöitä, juliste ja Helmi 5-veen(?) joulukortti Lotta 4-veelle ♥

Kertokaapas, että vaikuttaako kunnollinen huonepostaus vielä hyvältä idealta vai ootteko jo nyt niin kauhistuneita, ettette tahdo nähdä mun huonetta enää ikinäkoskaantodellakaan?

2 kommenttia:

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!