15.10.2014

Häppeninkei & haaveshoppailua

Täällä mä taas oon, raportoimassa viikonlopun ja tämän viikon häppeningeistä!
Viikonloppuna olin tosiaan leireilemässä ja siellä meni ihan hyvin. Telttadisko oli huippua, mutta eksyneenä metsässä harhailu ja koko leirin ajan märissä kengissä tallustaminen ei niinkään.. :D Ja siis mitkä kakkuöverit ne sellaiset on, että kaikki saa vaan kolme kauhian pikkuista palaa?!
H&M / Zara / Zara
Tällä viikolla taas oon odotellut loman alkua, stressannut koulukuvauksia, odotellut silmälaseja ja vihdoinkin värjännyt sen tukkani! Itseasiassa olin ajatellut  postata siitä tarkemmin jo tänään, mutta vilkaistuani koulussa otettua kuvamateriaalia päätin siirtää sitä myöhemmälle.. :'D Joten siitä lisää vähän myöhemmin, mutta sen voin sanoa, että melkoisen tyytyväinen oon lopputulokseen!


Zara / Zara/ Vero Moda
Niin ja se koulukuvaus, no sehän meni tavalliseen tyyliinsä ihan pepulleen.. Hetkeä ennen kuvausta tukka oli vielä ihan hyvän näkönen, mutta kamerassa oli taas kerran ihan järkyttävää jälkeä. :D Voi kun sille kuvaajalle vois sanoa, että otetaan vielä parisataa kuvaa että saadaan yks hyvä, pliis?
Vero Moda / Lindex / Zara
Tänä aamuna sai muuten ekaa kertaa vetää Softshellin päälle! Oottehan tekin varmaan huomanneet, että ulkosalla alkaa olemaan vähän vilpoista? Talvihan siellä on tulossa, ja mä oon yrittänyt lähiaikoina bongailla kirppareilta ja muilta neuleita ja muuta lämpöistä. Samalla on tullut vähän pohdittua asua itsenäisyyspäivän tanssiaisiin, jotka nekin lähestyvät vähitellen! Nyt jo tuntuu olevan sekä tyttöjen ja poikien keskuudessa melkosta spekulaatioo pareista, joka taas on mun kohdalla ihan turhaa.. joku lyhyt se on kuitenkin joten pitää vaan opetella varomaan, ettei ne hujoppiparit tallo meitä alleen! :'D Äsken just vähän nettihaaveshoppailin Lindexin, Zaran, henkkamaukan ja Vero Modan sivuilla talvivaatteita ja mekkoja, ja muutamia löytöjä on tän postauksen kuvituksena! Kaikki nuo Zarat ja Lindexit on itse asiassa lasten osastolta, sitä on jotenkin kivempi tutkia kuin niitä aikuisten vaatteita.. :D
Ei muuta, moikka!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!