1.10.2014

täällä ollaan!

Mooi! Taisin ottaa ikäänkuin vahingossa vähän omaa lomaa tästä bloggailusta, mutta nyt mä saattaisin olla pikkuhiljaa valmis palaamaan kirjoittelun pariin!
Mitäs mä sitten oon tän niin sanotun "breikin" aikana? Noh, ainakin, viettänyt Annin synttäribailuja, pitkästä aikaa neulonut ja virkannutkin jopa, viettänyt oppitunnit piirrellen, kotona taas maalaillut, siivonnut ja uudelleen-sisustellut huonettani. Ja sitten mä oon kyllästynyt taas lenkkeilyn, rikkonut Lumiani näytön ja joutunut takaisin Nokia 700n, haaveillut oransseista hiuksista, pessyt ikkunoita meidän lippukunnan autiotaloprojektissa, pettynyt kun Japanin reissulta on home hospitality peruttu, kirppistellyt... Eli toisaalta ihan hyväkin, että oon pistänyt vähäksi aikaa blogin vähäksi aikaa syrjään ja antanut aikaa muille jutuille!
Tässä siis pientä still-alive-päivitystä, yritän nyt ihan lähipäivinä värvätä Hennan mun kanssa kuvailemaan jotta saisin vähän uutta matskua tuleviin teksteihin! Tähän länttäsin nyt vaan pari Elinan nappaamaa ja mun osalta melko epäonnistunutta kuvaa, pitääpähän tehdä nopeasti uusia tekstejä jotta nää katoaa nopeasti arkiston uumeniin.. :D Kuvien huivi on kirppikseltä, takki ONLYn, paita Ginasta, hame Ellokselta ja tossut Converselta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!