6.4.2014

Niksnaks!

Heippa!

Koska miä oon erikoistunut myöhästyneisiin postauksiin, niin ajattelin että nyt olisi hyvä hetki ilmoittaa, että multa leikattiin viime viikonloppuna tukka! :D
Mun latvat oli vielä viime lauantaina ihan järkyttävässä kunnossa, ja muutenkin olin vähän kyllästynyt siihen kikkuratyyliin ihan siitäkin huolimatta, miten usein niitä kehuttiin. Päätin sitten, että kerran leikataan niin sitten leikataan kunnolla, ja tässä tulos!





Sori sorii, nyt ei oo ollut tilaisuutta kuvata uutta tukkaa kameralla, kärsikää kännykkäotoksista :D

Menihän siinä hetki tottua tällaiseen lyhyeen tyyliin, mutta nyt mä tykkään näistä tosi paljon. Ja onhan nää kevyemmätki ihan kesää ajatellen! ;) Miinuksena se, että nyt mä näytän täydelliseltä kopiolta äitistä.. x'd

Ja siinä se, huomenna ois taas paluu kouluun.. Onneks lomaan on enää 55 päivää, miettikää! <3

2 kommenttia:

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!