15.3.2014

miä haluisin tän.. ja tän.. jatänjatänjatän $$$


Moi! Miä aattelin esitellä teille miun nettiostos- tai pikemminkin nettitoivelistaa, mitä oon tässä jonkin aikaa kalloni sisään keräillyt. :D Toivelista siksi, että seuraavana puolena toista vuonna varmaan ainakin 80% mun rahavaroista menee Japanin reissuun.. Mutta aina saa toivoa! ;)

~

Moonbootseista oon haaveillut jo viime keväästä, ja kohteena on ollut nimenomaa nää lyhyet ja leveät, pinkit tai siniset kuutöppöset. :)



Jokin aika sitten ihastuin huopahattuihin, ja nyt oon etsinyt sellaista jonkun aikaa, mutta kun ei haluu tuollaista mustaa, tahtoo värikkään! Sitten kun sellainen, sopiva löytyy, alan metsästämään sellaista ihan pyöreää knallia :-D



Myös miun meikkivarasto kaipaisi vähitellen päivitystä, ja seuraavaksi kokeiluksi oon ajatellut jotain tollasta CC-voidetta (ihan tän miun tomaattiuteni vuoksi), luultavasti joko Lumenen tai Lorealin. Onko teillä kokemuksia tästä tökötistä?



Tuon The Carrier Pigeon Project-nettikaupan löysin itseasiassa Instagramin kautta. Lisätietoja etsiessä ihastuin ensin tietoon siitä, että osa tuotosta menee lasten koulutukseen, ja sitten huomasin että nää kengät ja laukuthan on vielä tosi söpöjäkin! ♥ :D Mallisto on vielä aika pieni, mutta vaikka mitä himoittavaa sieltä jo löytyy, ja omia suosikkejani ovat nuo kolme paria. :) 


Uus reppukin on ollut hakusessa jo jonkin aikaa, ja vaihtoehtoina on tällaisia reppuja asos.comista, eikä nää ole edes kalliita! (Vielä torstaina, kun tein tätä postausta ensimmäistä kertaa, oli nuo esimerkkireput aivan erit, mutta onneksi löysin nyt tuon asoksen ja nää hieman halvemmat ja miun näkösemmät vaihtoehdot.. :D)  Nythän on nuo Kånkenit ihan tosi pinnalla, mutta mä en oo mitenkään erityisen kiinnostunut niistä. :) 

~

Eli tämmöistä, mitäs tykkäsitte ostospostauksesta? ^^ Löytyykö kenenkään listoilta mitään vastaavaa? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!