22.3.2014

käsihoitoa ja lakkatestailua :D

Viikonloppu koitti viimeinkin! C: Tänään ois ohjelmassa ihan vain löhöilyä, löhöilyä ja löhöilyä + Venla, Heidi, Elina ja noin 15 Disney-leffaa! ;)



Mutta tosiaan, mä sain pari viikkoa sitten mummon ja tädin Madridin reissulta tuliaiseksi tällaiset vinkeät korvikset, ja terran värisen kynsilakan. :) korvikset saivat koulussa kehuja, ja nyt olisi vihdin aika kokeilla tätä lakkaa! Pieni ongelma tässä kuitenkin on:



Jep, mun kädet ovat vähän kärsineet näissä yllätyspakkasissa, ja kynnet ovat joutuneet sillointällöin pureskelun kohteeksi.. tästä syystä ihan ensialkuun pitäisi huoltaa kädet. Koska teidän kiinnostuksenne huokuu selkeästi ihan tänne asti, niin ajattelin kuvata teille tän mun täysin asiaatuntemattoman käsienhoito"rituaalin"! :D



Ensin poistan vanhat lakat ja leikkaan ja viilaan kynnet. Joo joo, kyllä mä tiijän ettei kynsiä saisi ollenkaan leikata, mutta kun viilaaminen on ehkä tylsintä ja hitainta puuhaa maailmassa!



Mä en tiijä, onko tästä mitään hyötyä ellei jopa haittaa, mutta mä tykkään tehdä tällaisia käsikylpyjä! :D Laitan yleensä jotain perusruokaöljyä sekaan, ja kyllä tää ainankin pehmentää käsiä!



Sitten kylvyn jälkeen, kun kädet on mukavan pehmeät, on hyvä työnnellä kynsinauhat, ja samalla sipaista vähän kynsinauhaöljyä jokaiselle näpille. (:



Ja viimeinen osuus ennen lakkausta, rasvaus! Tää hamppurasva on todella toimivaa, ja vaikka se alussa pistikin nenään vähän ikävästi, niin nykyään mä itseasiassa tykkään tästä hajusta! :D


salamalla

ilman salamaa

kirkasvalolampun alla


Tuo sininen B-lakka on aikoinaan ostettu Kroatiasta, ja sekä sitä että tuota oranssia laitoin 2 melko paksua kerrosta. :) Tuo BlackStar oli muuten todella hyvä lakka, mutta siveltimeen tuli koko ajan liikaa lakkaa siitäkin huolimatta, että sitä yritti pyyhkiä pois.
Lakkauksista tuli tällaiset, en jaksanut sen monimutkaisempia koristeluja alkaa säätämään, kuin että tuon klassisen erilaisen nimettömän sipaisin. :-D Mä tykkään tosta väriyhdistelmästä oikeastaan aika paljon, mitäs te sanotte?

Joo ei musta ehkä ihan kynsibloggaajaa saisi, mutta olikos tälainen postaus silti ihan ookoo? :) Hyvää viikonloppua muruset! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!