12.3.2015

Mun uusi koti

Moi Aurinko, kiva nähdä suaki! Lämmittäsit nyt jooko tän mun flunssan pois kun tää on jo aika tylsää köhiä koko ajan.
Äsken Oona pudotti sellasen pommin, että huomenna on perjantai! Nyt on kyllä mennyt viikko niin nopeasti että mitä ihmettä. Vähän huonosti oon nukkunut, mutta myös odotellut mun ekoja Prismacolorseja ja piirtänyt vaikka millä mitalla, haaveillut Ranskasta ja sännännyt joka aamu taksille kamalalla kiireellä. Koittanut myös vähän starttailla blogia uudestaan, katotaan mitä tästä tulee!
Reilu kuukausikos siitä on kun oltiin Hennan kanssa vähän humputtelemassa kaupungilla, hehe, ja värjäytettiin ripsetkin siinä samalla. Siihen aikaan oli Carlingsilla oikein roimat varastontyhjennykset, ja 3 vaatetta sai 20 eurolla! Tarjoukseen kuului tyyliin Levi'sin paitoja, jotka tavallisesti kustantivat kahdeksankymppiä kipale, joten mehän sännättiin sinne tukka putkella shoppailemaan. Tavallisesti kun en uskalla mennä liian lähelle kyseistä kauppaa siinä pelossa, että sieltä löytyy joku ihan täydellinen vaate ja sitten mä en uskalla edes vilkaista hintalappua ja kyseinen rätti jää sinne. Nytkin siellä oli jo vähän koot vähissä, sillä alet olivat pyörineet jo pari viikkoa ja olihan sen alen varmaan joku muukin hoksannut!


Yks kolmesta paidasta jotka mä nappasin sieltä mukaani, oli tämmönen superlämmin collegepaita koossa L, jotta mä mukavasti hukkuisin siihen. Olkapäät vilkkuu ja helma hipoo polvia, mutta siks se onkin niin lämpöisä ja mukava etten millään tahtois riisua sitä! Käytännössä se on mun toinen koti, sillä vaikken mä oo sitä ihan hirmuisesti käyttänyt, niin aina kun se on kerran päällä, en sitä tahdo ottaa pois enää ikinä! Ootteks te tehneet viime aikoina mitään löytöjä, esimerkiks silloin vähän aikaa sitten niistä aleista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!