11.3.2015

Poju bloggaaja

Moi täällä Poju. Mun sisko on aika avuton tän sen blogin kanssa niin päätin, että tuun vähän jelppimään sitä. Ehkä se antaa mulle vähän lakua kiitokseks, vaikka en mä sitä ehkä söiskään kun mä oon vähän snobi mitä ruokaan tulee, kato pitäähän sitä linjoistaan pitää huolta! Kaikki sanoo että mä oon tosi komee, ja mä oon kaks kertaa käynyt semmoisten hassujen setien luona ja kävellyt semmoisessa ringissä, mut silloin mulle on sanottu että mä oon vähän pikkuinen. Mut sit mun isi sano että kyllä musta vielä iso tulee! Mulla oli toissapäivänä synttärit ja mä täytin jo vuoden, nyt mä oon aika iso poika mut silti mä oon vielä vähän hölmö ja joskus mä jopa lirutan lattialle, jos mä oon äkänen. Joskus mua suututtaa jos mun kanssa ei leikitä tai jos mua ei silitetä tai jos mua ei viedä ulos tai oikeastaan millon vain kun mua ei palvella, sillon mä kiukuttelen! Koska mä oon kingi mut noi muut ei oo vielä ihan tajunnut sitä. Mun palvelijoihin kuuluu äiti, joskus se on vähän pelottava mut silti mä tykkään siitä, koska se antaa mulle ruokaa ja käyttää kävelyllä. Sitten on mun iskä, se ottaa mut aina yöks kainaloon ja iltaisin se leikkii mun kanssa. Oona-siskon kanssa me käydään lenkillä ja se myös silittelee minuu. Sitten on vielä Lotta-sisko, se on vähän kummallinen kun se aina vaan lässyttää, mutta se myös leikkii mun kanssa aika paljon! Ihan tyhmää vaan että sen pitää koko ajan napsia musta kuvia, niin kuin mä joku malli olisin! Vaikka oonhan mä aika söpö. :) Tässä on vielä yks kuva musta ja siskosta! T. Poju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!