28.2.2015

oonks mä muka jo niin iso?

Ups. Jos vaan kuvitellaan, että mä oon edellisen 5 viikon aikana kirjoittanut ihan tavalliseen tahtiin!
Reissuja on ollut ja kaikkea muutakin: Himosta, Kuopioo, pitkästä aikaa piirustelua ja valokuvausta, ripsienvärjäyssessio ja häät! Toki myös rippijuhlien suunnittelua, joka onkin ollut melkoisen monimutkaista. Ylipäätään tuntuu ihan sekopäiseltä, että mä oon tosiaan niin iso tyttö, että huomenna on edessä rippijuhlat. Konfirmaatio jännittää ihan saakelisti, sillä mä oon se joka johdattaa porukan pois alttarilta ja lisäksi kynttilänkantaja..ei korkkareita mulle!
Toisin kuin kuulemma vaikka kirkkonummelaisilla, niin meillä on tälleen kivasti, että rippileirin ja konffiksen välillä on vain yksi päivä eikä esimerkiks kahta kuukautta. Viikko sitten me lähdettiin Ruunikseen leirille ja eilen tultiin pois. Nuo 7 päivää siellä olivat tosi antoisia, mutta paikkapaikoin ihan älyttömän raskaita, sillä kukaan meistä ei osannut odottaa sitä opiskelun määrää! Lisäks sain huonetoverilta mun elämäni kamalimman flunssan, jonka ansiosta niiskutan vieläkin.. Välillä laskettiin yhdessä päiviä, mutta hyvä maku jäi kuitenkin suuhun ja nyt ei voi kuin odottaa jatkoriparia ja isoskoulutusta!

Tänään mä oon esimerkiks kärsinyt varpaiden kylmettymisestä baltsuissa ja sukkahousuissa ulkona seikkailemisen vuoksi.. Käytiin Hennan kanssa nappaamassa mun rippikuvat näin jo etukäteen, ja ne onnistuivatkin ihan älyttömän hyvin lukuunottamatta mun korvia hipovia hartioita, jotka ehkä kertoivat että mulla oli vähän kylmä.. Vitsi että mä oon hyvä tässä flunssan parantelussa! Muuten mä en oo tänään oikein muuta tehnytkään kuin ottanut kiinni telkkariohjelmissa, jotka jäivät riparin aikana kattomatta. Toisin kuin mun porukat, jotka ovat ahkeroineet huomista varten.. ehkä munkin pitäs tästä lähteä hommiin, imuroimaan ja purkamaan laukkua ja sen semmoista! Yritän ihan piakkoin tulla taas kertomaan fiiliksiä juhlista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!