14.7.2014

DIY-reppu ja asukuvia!

Moimoi! Ihme kyllä, tällä kertaa ei mennytkään kahta viikkoa, vaan mä oon nyt jo täällä höpöttelemässä! Keksin nimittäin eilen viimeinkin paikan, josta saan napsittua kuvia itselaukaisimella niin, etten mä ite ole vain sumea möhkäle - sillä jos tarkennan tohon tuijaan ja meen ihan sen kylkeen poseeraamaan, niin mäkin näyn melkein tarkkana! :D
Niinpä nyt olis pitkästä aikaa luvassa asukuvia, mutta esitellääs nyt ensin tää mun uus reppu!

Mulla oli yks tosi kiva sininen, jonkin sortin denimkauluspaita, mutta se alko jo käydä hihoista pieneks (jipii mä oon siis kasvanut!), joten sen enempää harkitsematta päätin valmistaa siitä uuden kesärepun! Lopputuloksesta tuli ihan kiva ja jopa käyttökelpoinen, tosin taas oli laiska ompelija asialla joten saumat ja narukujien suut nyt ovat mitä ovat.. :D Mitäs te tykkäätte?

Eilen miun pikkusisko lähti Leppävirralle ja päätin sitten lähteä mukaan viemään ihan vaan välttääkseni tän kesän sadannen yökkäripäivän. Nappasin päälle Elloksen röyhelöpaidan ja H&M shorsit, ja totesin, että näähän on muuten mun ainoat shortsit! Miten ihmeessä mä oon pärjännyt jo näin pitkälle kesään yksillä shortseilla? :o
Tykkäisitteks te tällaisista asupostauksista jos alkaisin useamminkin väsäämään? Musta näitä on nimittäin kiva tehdä!
Hauskaa viikkoa karvakamut!♥

4 kommenttia:

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!