6.5.2014

Lotta's ABC

Mooi! Nyt kirjoittasin tällaisen Lotan aakkoset-postauksen, mutta suunnitelmissa olis julkaista vasta joskus, kun kaikki muut postausideat on hetkellisesti käytetty. :D Mut tästä lähtee!

A - jos nyt pitäisi päättää, mitä mä tahdon tehdä ammatikseni, niin lähtisin opettajaksi johonkin kehitysmaahan. Koskaan ei voi kuitenkaan tietää, mitä se elämä eteen heittää ja kuinka monta (miljoonaa) kertaa mun mielipiteet ehtii muuttua. :)

B - tein ensimmäisen blogini varmaan 3. luokan alussa, ja sen jälkeen mulla on ollut varmaan miljoona eri blogia! Toisaalta mua harmittaa, että olen kaikki vanhat blogit poistanut, koska niistä näkis kuinka mä oon muuttunut :D

C - Aiemmin mä kai yritin olla jotenkin 'cool' ja samanlainen kuin muut, mutta nykyään mä oon yrittänyt oppia olemaan omanlaiseni ja poikkeamaan muiden mielipiteistä jos siltä tuntuu. Eli mä en oo nykyään kovin cool - hei mun blogiosoite on pienipunainentomaatti!

D - Yksi sana: Disney! ♥

E - eläimet on ihania ja että mä ootan tätä iltaa, kun meijän uusi perheenjäsen saapuu! Vaikka mä kaipaankin yhä Kerttua ♥



F - fanitus ei  oo oikein mun juttu enkä oikein innostu sellaisesta  jonkun asian loputtomasta ylistämisestä. :D

G - gaselli, grilli, greippi.. Ääh, vaikka Gina Tricot! :D En tosin hanki sieltä kauheasti vaatteita, hihi.

H - Helmi, miun palas kaveli. :) ♥ Oikeastaan on aika ihmeellistä että me ollaan pysytty näin läheisinä, vaikka vuosia on kulunut ja välimatkaa kertynyt välillä enemmän, välillä vähemmän. Jännä myös, että kaikki lähti unkarilaisesta ruokakaupasta! :D Laav juu ♥


I - Iskä oli mulle tosi tärkeä ja tulee aina olemaankin. ♥

J - Ei meinannut tulla mieleen mitään muita sanoja kuin juusto ja jalat, mutta joo joulukuussa oon syntynyt! :D Seittemän vuotta oon jo kärsinyt luokan nuorimman tittelistä, mutta vähitellen tähänkin tottuu..

K - paikka, johon palaan päivä ja viikko toisensa jälkeen - koulu. Toisaalta jotain niin ärsyttävää, mutta toisaalta en mä kyllä tiijä miten muutenkaan mä päiväni käyttäisin. :'D

L - Lotta! Tavallaan tykkään nimestäni, mutta toisaalta se on ihan liian tavallinen ja tylsä ja...ruotsalainen! :'D

M - Musiikki, no, ehkä tää kuva kertoo aika paljon. :d


N - Nauraminen hyvässä seurassa on sitä todellista luksusta! ;) Varmasti myös paras tapa kuolla. :D

O - Sisko ja miä ollaan melko läheisiä, mikä näkyy kyllä pikemminkin ainaisena tappeluna. Siskon nimi on siis Oona. :D

P - Välillä mä yritän olla tosi postiviinen, mutta totuushan se on, että oon perussuomalainen pessimisti. Jos jokin asia ottaa päähän, niin en kyllä jaksa alkaa pohtia mitään  kauniita kukkasia vaan mieluummin ryven siinä kurjuudessani ja itsesäälissäni. :'D

Q - Se on ehkä tyhmää, mutta mä rakastan kaikkia Pinterest tms.-elämänviisauksia eli quoteja! xd

R - Rahaa mulla ei oo paljoa tällä hetkellä, koska kaikki menee Japanin leirireissun kustantamiseen, mutta se todellakin on kaiken vaivan arvoista! ;)

S - Suku, etenkin isän puoleinen, on mulle tosi tärkeä, ja esimerkiksi joulu ei ole joulu ilman mummolan rantasaunaa ja toisen mummon imellettyä makaroonilaatikkoa! :)


T - Mulla on pään sisässä sellainen to-do-lista kaikesta, mitä mä haluun kokeilla elämäni aikana. Ainakin mä haluun opetella sukeltamaan ja "lumi"lautailla hiekkadyyneillä!

U - Uni on mulle tooosi tärkeetä, vaikka välillä arkisin nukkuminen jääkin ihan liian vähälle. Mun kaveritkin on kyllä oppineet, että alle 7 tuntia nukkunut Lotta ei oo niin kiva kuin enemmän nukkunut!

V - Oon huono, tai oikeastaan melko surkea valehtelija, ja siksi joudunki välttämään sitä :D

W - WhatsApp oli jossain vaiheessa käytännössä mun elämä, mutta nyt oon  onneks päässyt vähän irti siitä..vähän..

X -  En oo koskaan ollu X-Rayssa eli röntgenkuvauksessa :DD

Y - Mun mielestä pari hyvää ystävää on parempi kuin monta hyvänpäivän kaveria. :)

Z - En oo kattonu Zorro-leffaa

Å - Åland eli Ahvenanmaa on paikka, johon voisin palata milloin vain! Sieltä on ihan älyttömästi hyviä muistoja ja se on muutenkin tosi mielenkiintoinen ja kaunis paikka, joten suosittelen sinne matkustamista. :)


Ä - Äiti:)

Ö - Öiset yöhillumiset pihalla kesäisin - jotain niin huippua! :D♥


No siinä se nyt olis, toivottavasti tykkäsitte! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!